Οι μικρές αλλαγές στην εμφάνιση ενισχύουν την ήδη δυναμική ταυτότητα της σειράς Forza. Μεγαλύτερες προεξοχές διατρέχουν το εμπρός τμήμα του φέρινγκ δίνοντας μια εικόνα ευρωστίας στο μούτρο του Forza, ενώ ο κεντρικός αεραγωγός είναι μεγαλύτερος ώστε να διαχειρίζεται καλύτερα τη ροή του αέρα στις υψηλές ταχύτητες. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, ενώ η υψηλή ποιότητα κατασκευής του Forza 350 επιβεβαιώνει στο έπακρο την premium καταγωγή του. Η σέλα δύο επιπέδων διαθέτει μεγάλα τμήματα και για τους δύο επιβάτες και χαμηλό ύψος στα 780 χιλιοστά για εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα είναι αρκετά ευρύχωρος και μπορεί να φιλοξενήσει δύο full face κράνη, ενώ διαθέτει δυνατότητα διαχωρισμού καθώς και μια «κρυφή» τσέπη στα πλάγια. Το ντουλαπάκι στο αριστερό μέρος της ποδιάς προσφέρει εξτρά χώρο για αντικείμενα άμεσης πρόσβασης, καθώς και θύρα φόρτισης USB, ενώ το προαιρετικό Top box των 45 λίτρων δίνει οριστική λύση στο πρόβλημα αποθήκευσης.
Ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει ανασχεδιασμένη ζελατίνα με επιπλέον 40 χιλιοστά εύρος ρύθμισης και ηλεκτρική λειτουργία, Smart Key, καθώς και σύστημα συνδεσιμότητας Honda Smartphone Voice Control System για φωνητική διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και μουσικής. Ο νέος υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας αύξησε τον κυβισμό στα 330 κ.εκ και αποδίδει πλέον 29,2 ίππους και 3,2 kg-m ροπής, στις 7.500 και 5.250 στροφές αντίστοιχα, ενώ συμμορφώνεται και με τους κανονισμούς Euro 5. Το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) ελέγχει τη ροπή κατά την απώλεια πρόσφυσης, ενώ μπορεί και να απενεργοποιηθεί. Η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση, οι ενδιάμεσες ρεπρίζ απολαυστικές, ενώ οι επιταχύνσεις από στάση στριμώχνουν στα σχοινιά μέχρι και scooter 400 κυβικών. Το όφελος της αυξημένης ιπποδύναμης είναι αισθητό και στις διαδρομές με δεύτερο άτομο στη σέλα, αλλά και σε υπεραστικά δρομολόγια με τη βελόνα του ταχυμέτρου να αγκαλιάζει αβίαστα τα 160 χιλιόμετρα τελικής.