Το κρύο, η βροχή και οι γενικότερα κακές καιρικές συνθήκες χρειάζονται σοβαρή αντιμετώπιση και όχι προσωρινές λύσεις ή λύσεις ανάγκης. Και τα βασικά λάθη πολλών μοτοσικλετιστών μπορούν να χωριστούν σε δύο κατηγορίες: στον ελλιπή εξοπλισμό τους και στο γεγονός ότι οδηγούν λες και οι συνθήκες είναι τέλειες.
Φροντίστε, λοιπόν, να αποφύγετε αυτά τα λάθη, ακολουθώντας κάποιες βασικές συμβουλές.
· Οδήγηση στο κρύο χωρίς γάντια. Όσο κι αν αντέχετε το κρύο στα χέρια σας, δε μπορείτε να οδηγήσετε χωρίς γάντια το χειμώνα. Παγωμένα χέρια σημαίνουν μειωμένη ή μηδενική αίσθηση στη μανέτα του φρένου και του συμπλέκτη.
· Προσαρμογή πλαστικής σακούλας στα πόδια, για να μη βραχούν. Αποτελεί το άκρον άωτον του οικονομικού αδιάβροχου, αλλά μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνη. Η αίσθηση του φρένου μειώνεται και η αλλαγή ταχυτήτων θα γίνεται με δυσκολία. Αφήστε που θα γλιστράτε σε κάθε πάτημα του ποδιού στην άσφαλτο.
· Ρυθμός οδήγησης ίδιος με αυτόν σε στεγνό δρόμο. Ο καθένας μπορεί να ανοίξει το γκάζι, το μόνο που έχει να κάνει είναι να στρίψει τον δεξί του καρπό. Το θέμα είναι πως οι αποστάσεις φρεναρίσματος στο βρεγμένο αυξάνονται θεαματικά, ειδικά όταν έχετε παραπάνω χιλιόμετρα
· Σπασμωδική οδήγηση. Ειδικά στο βρεγμένο, η ομαλή και ρυθμική οδήγηση είναι μονόδρομος, προκειμένου να προλάβετε να αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε απρόοπτο.
· Ανοιχτή ζελατίνα κράνους, για να μη θολώνει. Εκτός από τα δάκρυα που θα φέρει ο παγωμένος αέρας, θα έχετε να αντιμετωπίσετε και τις σταγόνες της βροχής.
· Απρόσεχτες σφήνες ανάμεσα σε αυτοκίνητα. Ακόμη κι αν αποτελεί κοινή σας πρακτική τον υπόλοιπο χρόνο, θα πρέπει να την αποφύγετε το χειμώνα. Και αυτό, γιατί είστε δύο φορές αόρατος, εξαιτίας των θολωμένων τζαμιών των αυτοκινήτων, εξαιτίας της διαφοράς θερμοκρασίας.
· Απουσία χειμερινού εξοπλισμού, λόγω οικονομικού. Καλή και σεβαστή δικαιολογία, αλλά πλέον υπάρχουν ρούχα και αξεσουάρ για κάθε βαλάντιο. Μη ξεχνάτε ότι η άνεσή σας πάνω στη μοτοσικλέτα είναι συνυφασμένη και τις οδηγικές σας ικανότητες και την ασφάλειά σας.
Royal Enfield Shotgun 650 by Icon Motorsports: Η πιο «απόλυτη» Enfield μέχρι σήμερα
Επαναφέρει την KLE η Kawasaki;
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Ορίστε από πού βγήκε η ονομασία «παπάκι» (+video)
Scooter2Dakar: Με SYM ADX 300 για 8.000 (αφιλόξενα) χιλιόμετρα
X-Brake Δισκόπλακες Μοτοσυκλέτας, Scooter, Παπιού, ATV
Repsol λιπαντικό Qualifier Fork Oil
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr