Πολύ καλά σχεδιασμένη σέλα για τον αναβάτη. Στυλάτο το «καπάκι»-μονόσελο που καλύπτει περίτεχνα το πίσω μέρος της σέλας.

Πολύ καλά σχεδιασμένη σέλα για τον αναβάτη. Στυλάτο το «καπάκι»-μονόσελο που καλύπτει περίτεχνα το πίσω μέρος της σέλας.

Γνώριμη η εικόνα των πολλαπλών πλήκτρων και του χαρακτηριστικού περιστροφικού πολύ-χειριστηρίου, από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW.

Γνώριμη η εικόνα των πολλαπλών πλήκτρων και του χαρακτηριστικού περιστροφικού πολύ-χειριστηρίου, από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW.

Γνώριμη η εικόνα των πολλαπλών πλήκτρων και του χαρακτηριστικού περιστροφικού πολύ-χειριστηρίου, από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW.

Γνώριμη η εικόνα των πολλαπλών πλήκτρων και του χαρακτηριστικού περιστροφικού πολύ-χειριστηρίου, από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW.

  • Πολύ καλά σχεδιασμένη σέλα για τον αναβάτη. Στυλάτο το «καπάκι»-μονόσελο που καλύπτει περίτεχνα το πίσω μέρος της σέλας.
  • Γνώριμη η εικόνα των πολλαπλών πλήκτρων και του χαρακτηριστικού περιστροφικού πολύ-χειριστηρίου, από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW.
  • Γνώριμη η εικόνα των πολλαπλών πλήκτρων και του χαρακτηριστικού περιστροφικού πολύ-χειριστηρίου, από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW.

Ανεση-εργονομία

Οι σπορ καταβολές της F 900R δεν κρύβονται και η θέση οδήγησης το κάνει απόλυτα σαφές. Τα μαρσπιέ είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένα, ενώ το τιμόνι είναι αρκετά στενό και χαμηλό. Έτσι, ο αναβάτης κάθεται με μια αισθητή κλίση προς τα εμπρός, η οποία δεν είναι δεδομένων… supersport, όμως σε προδιαθέτει για έντονη οδήγηση. Το σχήμα του ρεζερβουάρ και των γύρω πλαστικών παρέχει ικανοποιητικό χώρο για τα πόδια. Η σέλα είναι αρκετά στενή εμπρός, ενώ φαρδαίνει προς τα πίσω για να στηρίξει καλύτερα τον αναβάτη. Το «σκαλοπάτι» των δύο επιπέδων, λειτουργεί και σαν υποστήριγμα μέσης, σε μία από τις πιο καλοσχεδιασμένες σέλες που έχουμε δοκιμάσει. Ιδανικής σκληρότητας και τοποθέτησης το αφρώδες, δεν θα κουράσει τον αναβάτη ακόμη και σε πολύωρη ή/και γρήγορη οδήγηση. Για τον συνεπιβάτη τα πράγματα υπόκεινται στα χαρακτηριστικά της κατηγορίας χωρίς να προβληματίζουν: Μόνο πιο μεγαλόσωμοι αναβάτες θα θελήσουν κι άλλο. Το κάλυμμα της πίσω σέλας ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, ενώ στηρίζεται στην θέση του με έναν μάλλον απλοϊκό, αλλά αποτελεσματικό τρόπο: Με ελαστικά σχοινιά, που πιάνουν στο κάτω μέρος της σέλας.


Γνώριμη η εικόνα των πολλαπλών πλήκτρων και του χαρακτηριστικού περιστροφικού πολύ-χειριστηρίου, από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW.

Γνώριμη η εικόνα των πολλαπλών πλήκτρων και του χαρακτηριστικού περιστροφικού πολύ-χειριστηρίου, από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Προχωρώντας στην θέση οδήγησης, η TFT οθόνη 6,5 ιντσών κλέβει την παράσταση, ανήκοντας στον βασικό εξοπλισμό. Εκτός από τις –πληρέστατες- ενδείξεις με υπολογιστή ταξιδιού που καταγράφει μέχρι και τον χρόνο που κάνατε διάλειμμα (!), η οθόνη είναι και η πύλη επικοινωνίας της F900R με το κινητό του αναβάτη, μέσα από το σύστημα πολυμέσων BMW Motorrad Connectivity. Αυτό προσφέρει δυνατότητα για πλοήγηση, ακρόαση μουσικής αλλά και ασφαλή απάντηση σε τηλεφωνικές κλήσεις, όσο ο αναβάτης οδηγεί. Φυσικά οι παράμετροι και οι ρυθμίσεις που το F900R προσφέρει είναι πάρα πολλές και ο αναβάτης θα χρειαστεί πάνω από μια βόλτα, για να εξοικειωθεί πλήρως. Η οθόνη ενσωματώνει επίσης μια εναλλακτική «Sport» προβολή ενδείξεων με διαφορετική διάταξη και περισσότερες πληροφορίες. Και οι δύο μανέτες, είναι ρυθμιζόμενες ενώ για όποιον αναβάτη επιθυμεί, στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει κιτ «σηκώματος» του τιμονιού και επιλογές χαμηλότερης ή ψηλότερης σέλας.

Γνώριμη η εικόνα των πολλαπλών πλήκτρων και του χαρακτηριστικού περιστροφικού πολύ-χειριστηρίου, από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW.

Γνώριμη η εικόνα των πολλαπλών πλήκτρων και του χαρακτηριστικού περιστροφικού πολύ-χειριστηρίου, από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »