Οδηγώντας

Οδηγώντας

Οδηγώντας

  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Μόλις πιέσεις το κόκκινο πλήκτρο εκκίνησης, ο κινητήρας έρχεται στην ζωή παράγοντας έναν αρκετά… «Ιταλικό» ήχο σε χροιά. Πριν καν οδηγήσεις το μοντέλο, το μοτέρ σε προδιαθέτει για στιγμές έντασης και τα πρώτα χιλιόμετρα το βεβαιώνουν. Ο 900άρης δικύλινδρος έχει τεράστια αποθέματα ροπής, στην περιοχή μεταξύ 3-7.000 στροφών, γεγονός που τον κάνει πολύ ελαστικό και, αν του το ζητήσετε, εκρηκτικό. Το ride-by-wire γκάζι έχει πολύ καλή απόκριση, ενώ οι χαρτογραφήσεις μεταβάλλουν αισθητά την συμπεριφορά του. Η ρύθμιση Road, για παράδειγμα, είναι δυναμικά μεταβαλλόμενη: Ο κινητήρας ανταποκρίνεται ήπια σε ανάλογη οδήγηση, ενώ σε απότομα ανοίγματα του γκαζιού δίνει επιτόπου όλη την απαιτούμενη ισχύ. Η σπιρτάδα του κινητήρα ωστόσο δεν κρύβεται: Οι 105 ίπποι του 900άρη δικύλινδρου δεν δυσκολεύονται πολύ να «σπάσουν πρόσφυση»  στο πίσω λάστιχο και το traction control δουλεύει υποδειγματικά, χωρίς να γίνεται αντιληπτό, όταν χρειαστεί. Έτσι, σε συνθήκες πόλης, ο αναβάτης μπορεί να ξεκολλήσει από τα… τετριμμένα κάνοντας τις καθημερινές διαδρομές του σβέλτα και με ασφάλεια.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Σύμμαχος του κινητήρα αποδεικνύεται το στήσιμο της F900R, αφού πλαίσιο και αναρτήσεις συνεργάζονται άψογα και να είναι έτοιμα για μεγάλες δόσεις πίεσης. To μοντέλο «μπαίνει» στις στροφές, κρατά γραμμή και βγαίνει από αυτές προσφέροντας υψηλότατα επίπεδα πληροφόρησης, με τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι πολύ υψηλά.  Οι εναλλαγές κατεύθυνσης γίνονται με ακρίβεια και θα πρέπει να πιέσετε το F 900R σε επίπεδα «πρωταθλητισμού», πριν εμφανίσει ταλαντώσεις. Πιρούνι και αμορτισέρ κρατούν με συνέπεια τους τροχούς στο δρόμο, με το εμπρός σύστημα να είναι ελαφρώς σκληρότερο και την ουρά να είναι η πρώτη που θα προειδοποιήσει για το όριο. Φυσικά όλα αυτά τα χαρακτηριστικά παραμένουν και στην εντός πόλης οδήγηση: Οι αναρτήσεις με τις σκληρές ρυθμίσεις δεν φιλτράρουν τα πάντα, όμως προσφέρουν καλή πληροφόρηση, ενώ η μοτοσυκλέτα σαν σύνολο παραμένει ιδιαίτερα ευέλικτη και πολύ σταθερή σε κάθε περίπτωση.

Οι πιο έμπειροι αναβάτες θα απενεργοποιήσουν το traction, που απελευθερώνει πολύ τα πράγματα με την ουρά να σηκώνει… σημαία ανεξαρτητοποίησης όταν το ζητήσετε. Τέλος, στα φρένα, το σύστημα της Brembo εμπρός φρενάρει με περισσή δύναμη, αν και το έντονο αρχικό δάγκωμα του θα χρειαστεί λίγη συνήθεια. Ο πίσω δίσκος έχει ισορροπημένη συμπεριφορά, συμπληρώνοντας άριστα το σύστημα, ενώ το ABS είναι επαρκέστατο  ως προς την απόδοση του.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »