Οι αλλαγές περιορίστηκαν στο τομέα του κινητήρα και έτσι το νέο μοντέλο κράτησε την ίδια εμφάνιση, κάτι όχι απαραίτητα κακό, αφού έχει αποδειχθεί ότι αρέσει σε πολλούς.

Οι αλλαγές περιορίστηκαν στο τομέα του κινητήρα και έτσι το νέο μοντέλο κράτησε την ίδια εμφάνιση, κάτι όχι απαραίτητα κακό, αφού έχει αποδειχθεί ότι αρέσει σε πολλούς.

Οι αλλαγές περιορίστηκαν στο τομέα του κινητήρα και έτσι το νέο μοντέλο κράτησε την ίδια εμφάνιση, κάτι όχι απαραίτητα κακό, αφού έχει αποδειχθεί ότι αρέσει σε πολλούς.

Σχεδιασμός – Ποιότητα κατασκευής

Ασύμμετρο εμπρός LED φανάρι με φώτα ημέρας, μάσκα με παρατεταμένο ρύγχος, μυώδης σιλουέτα με αιχμηρά τμήματα φέρινγκ και δύο κύλινδροι εκατέρωθεν του κάτω μέρους του ρεζερβουάρ. Σας θυμίζει κάτι; Η αισθητική του GS είναι πλέον γνώριμη ως τα πέρατα του κόσμου και κάπως έτσι η BMW αποφάσισε να την διατηρήσει ανέπαφη, τουλάχιστον προς το παρόν και πέρα από όποια ζητήματα κόστους θα προέκυπταν. Εξάλλου, πρόκειται  κατά γενική ομολογία για μια πετυχημένη σχεδιαστική μαγιά που ανακατεύει περίτεχνα το δυναμισμό, την πολυτέλεια και το σκληροτράχηλο προφίλ της περιπέτειας. 


Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η ποιότητα κατασκευής, που αριστεύει σε όλους τους τομείς. Εξαιρετική η συναρμογή  των επιμέρους επιφανειών, τριγμοί και κραδασμοί  απλώς δεν υπάρχουν και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, προσδίδουν premium εικόνα. Έχει δοθεί προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια, όπως θα περίμενε κάποιος από μια μοτοσικλέτα με τέτοιο κόστος,  με αποκορύφωμα το πανέμορφο βουρτσισμένο αλουμίνιο του ρεζερβουάρ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Γιώργος

    Τι σημαίνει αμάν με τα μεγάλα BMW . Οποίος θέλει παίρνει μεγάλο οποίος θέλει μικρό. Στη Γαλλία παίρνουν σκούτερ και στην Αμερική Harley , στην Ασία παπιά, στην Ελλάδα φίλε μου μεγάλα BMW , η TDM .......τόσο απλά.

      30
  • Konstantinos

    Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον

      24
  • Κωστας Πεττας

    Βαρυ, υπερτιμημενο, αλλαζονικο, πανακριβο και γελοιο. Γερμανικο με λιγα λογια.

      20
  • Καπετάνιος

    Αξίζει κάθε σεντς αν σου πούνε διάλεξε μία μηχανή να γυρίσεις όλο τον κόσμο νομίζω ότι μόνο αυτή θα διαλέγαμε

      8
  • Τασος Π.

    Η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω αγοράσει. Είχα πολλές και με όλες έκανα ΠΟΛΛΛΛΑ χιλιόμετρα. είχα και το 1200 2018, τώρα όμως που πήγα στο 1250 απλά είπα ο ρε φίλεεεεε... παιδιά το μόνο που έλειπε στο "παλιό" 1200 ήταν ο κινητήρας. Το 1250 βλέπει τον κόσμο αλλιώς, βλέπει τα σημάδια να φτάνουν πιο γρήγορα, βλέπει τον μπροστινό τροχό να απογειώνεται πανεύκολα, και βλέπει και περνάει μηχανάκια με περισσότερα άλογα πίσω του. Ναι το σερβις είναι πιο ακριβό, ναι είναι πιο ακριβό σα μοτοσυκλέτα ναι ναι ναι αλλά είναι GSA... και αυτό δε θα μπορέσει να το πει άλλη μοτοσικλέτα και αν δεν αγοράσει κάποιος ενα gs δε μπορεί να καταλάβει γιατί είναι συνέχεια πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως ακόμα και στην Ελλάδα της κρίσης. ;)

      5
  • Γιάννης

    Η gs σαν μηχανή είναι πολύ καλή. Δε χωρά αμφιβολία. Απλά για Ελλάδα τιμολογιακα η αγορά και χρήση της είναι για γελια (και για κλάματα). Σε σχέση με έναν Γερμανό μισθολογικά είναι σαν να την αγοράζει 75.000€. Σαν προϊόν, όπως και με πολλά άλλα αγαθά στην Ελλάδα έχει αποκτήσει πλέον στοιχεία status, επίδειξης και λοιπων συμπλεγμάτων γενικότερα εξαιτίας της φτωχειας μας. Συμπερασματικά αν δεν το φυσάς ΜΗΝ την πάρεις !

      3
  • terry

    Τα πανακριβα και απαγορευτικα service αξιζει να τα αναφερουμε για ευνόητους λόγους καλη μου αναγνωστες (stay away from BMW for your own good)

      2