Απλοί σε λειτουργία οι διακόπτες, φιλοξενούν πλέον και το κουμπί για το Traction Control.

Απλοί σε λειτουργία οι διακόπτες, φιλοξενούν πλέον και το κουμπί για το Traction Control.

Μέτριας σκληρότητας η σέλα με αρκετό χώρο για τον συνεπιβάτη και διακρίτικες χειρολαβές στο πίσω μέρος.

Μέτριας σκληρότητας η σέλα με αρκετό χώρο για τον συνεπιβάτη και διακρίτικες χειρολαβές στο πίσω μέρος.

  • Απλοί σε λειτουργία οι διακόπτες, φιλοξενούν πλέον και το κουμπί για το Traction Control.
  • Μέτριας σκληρότητας η σέλα με αρκετό χώρο για τον συνεπιβάτη και διακρίτικες χειρολαβές στο πίσω μέρος.

Ανεση – Εργονομία

Οι μαζεμένες διαστάσεις είναι το πρώτο που παρατηρείς μόλις ανέβεις στη μέτριας σκληρότητας σέλα του CB650R. Ο όγκος που αντικρίζεις μπροστά δεν θυμίζει σε καμία περίπτωση τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα, ενώ η θέση οδήγησης είναι αρκετά επιθετική χωρίς όμως να τοποθετεί το σώμα σε άβολη στάση. Σε σχέση με το CB650F το τιμόνι μεταβλητής διατομής έχει μεταφερθεί κατά 13 χιλ πιο μπροστά και 8χιλ χαμηλότερα, ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται πλέον 3χιλ πιο πίσω και 6χιλ ψηλότερα συμβάλλοντας με τη σειρά τους στην σπορ αίσθηση που αποκομίζεις. Η σέλα βρίσκεται στα 810χιλ από το έδαφος και δεν προβληματίζει τον αναβάτη να πατήσει σταθερά τα πόδια του στο έδαφος, ενώ το πίσω της τμήμα και οι διακριτικές χειρολαβές επιτρέπουν στο συνεπιβάτη να ακολουθήσει χωρίς να δυσανασχετεί. 


Ο πίνακας οργάνων ακολουθεί τα πρότυπα του CB1000R αφού αποτελείται από μια διακριτική LCD οθόνη που δεν αλλοιώνει την αισθητική του μοντέλου και παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες με μια ευδιάκριτη ένδειξη για την επιλεγμένη ταχύτητα (εκτός αν τη χτυπά υπό γωνία ο ήλιος). Οι ενδείξεις εναλλάσσονται με κουμπιά πάνω σε αυτή και όχι στους διακόπτες οι οποίοι είναι απλοί και λειτουργικοί, παρότι η θέση της (δυνατής) κόρνας θέλει συνήθεια όπως σε όλα τα μοντέλα της Honda.

Μέτριας σκληρότητας η σέλα με αρκετό χώρο για τον συνεπιβάτη και διακρίτικες χειρολαβές στο πίσω μέρος.

Μέτριας σκληρότητας η σέλα με αρκετό χώρο για τον συνεπιβάτη και διακρίτικες χειρολαβές στο πίσω μέρος.

 

Σελίδα 1Test: Honda CB650R
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας