Αν δεν είχαμε φωτογραφία για αυτή την σέλα, θα λέγαμε ότι... δεν υπάρχει: Από τις καλύτερες ανεξαρτήτως κατηγορίας που έχουμε δοκιμάσει, για έναν ή δύο.

62,5 λίτρα είναι ο όγκος του χώρου κάτω από την σέλα. Τα πράγματα που χωρά είναι πολλά, η εμπρός θέση κράνους αγαπά τα μικρότερου μεγέθους ή ανοικτά κράνη.

Δύο ντουλαπάκια στην ποδιά προσφέρουν έντονη πρακτικότητα. Αν κλείδωναν κιόλας, θα μιλάγαμε για άψογη εκτέλεση. Το αριστερό φέρει θύρα USB.

Τα χειριστήρια μεταφέρθηκαν σχεδόν αυτούσια από το ΑΚ550, όσον αφορά στο στυλ και τη διάταξη.

Τα χειριστήρια μεταφέρθηκαν σχεδόν αυτούσια από το ΑΚ550, όσον αφορά στο στυλ και τη διάταξη.

Η μεγαλύτερη αλλαγή στο Downtown. Δεσπόζει το Noodoe στο κέντρο, πληρέστατα τα όργανα εκατέρωθεν. Το κόκκινο στο κοντέρ που ξεκινά από τα 120 σε «αγχώνει» κρατώντας σε στα… όρια!

Aνεση-εργονομία

Το Downtown ως γνήσιο GT Scooter, βάζει την άνεση πάνω από όλα, για έναν ή δύο επιβαίνοντες. Αρχής γενομένης, η... αυτοκρατορική σέλα, με μεγάλες διαστάσεις και μαλακό αφρώδες που θα «αγκαλιάσει» τον αναβάτη. Ο τελευταίος απολαμβάνει πολύ καλή στήριξη και εύκολη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, με το μαξιλαράκι μέσης να κάνει θαύματα σε μεγαλύτερης διάρκειας διαδρομές. Το τελικό αποτέλεσμα, είναι ένα κάθισμα που δεν θα σας κουράσει πρακτικά ποτέ, είτε σε χρήση «σπίτι-δουλειά» είτε ακόμη και σε μεγάλο ταξίδι. Παρόμοια άνεση συναντά και ο συνεπιβάτης, του οποίου το τμήμα της σέλας είναι πολύ πλατύ, επίπεδο και εξίσου μαλακό, ενώ οι χειρολαβές και τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα σε ιδανικές θέσεις. 
Το τιμόνι του Downtown βρίσκεται σχετικά ψηλά και, σε συνδυασμό με την μεγάλη ζελατίνα και τα πλαστικά της ποδιάς, τοποθετεί τον αναβάτη «μέσα» στο scooter. 

Στο πάτωμα, ο αναβάτης μπορεί να βάλει τα πόδια του είτε στην κλασική θέση, είτε «ταξιδιάρικα» εμπρός. Διαπιστώσαμε ότι η δεύτερη αυτή θέση θα «στενέψει» αναβάτες μέσου και άνω ύψους, αφού τοποθετεί τα πόδια πιο πίσω από όσο θα θέλαμε. Κάτω από την σέλα, συναντάς τον κύριο, φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο του Downtown. Με την μέθοδο του «Ταμερλάνου», τoν μετρήσαμε στα 62,5 λίτρα, μια τιμή που βρίσκεται «just» στα επίπεδα της κατηγορίας. Στην πράξη, ο αναβάτης θα βάλει μέχρι 2 κράνη full-face εκεί (η εμπρός θέση είναι κατάλληλη για jet ή μικρά full-face, ωστόσο), ενώ οι διαστάσεις του χώρου επιτρέπουν την μεταφορά πληθώρας αντικειμένων, ακόμη και πλάτους ενός laptop. Στην ποδιά υπάρχουν 2 ντουλαπάκια, το αριστερό φέρει παροχή ρεύματος USB, ωστόσο η μη δυνατότητα κλειδώματός τους παραμένει ως είχε. 

Ίσως η μεγαλύτερη αλλαγή στο Downtown έχει γίνει στα χειριστήρια και τον πίνακα οργάνων. Τα πρώτα, είναι ουσιαστικά όμοια με αυτά του AK550 σε διάταξη και εμφάνιση. Ο πίνακας οργάνων μεταμορφώθηκε, με την κυκλική οθόνη του Noodoe να δεσπόζει στο κέντρο, πλαισιωμένη από ένα αναλογικό ταχύμετρο και μια LCD οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Ο νέος πίνακας είναι ευανάγνωστος σε κάθε περίπτωση και κρίνεται πληρέστατος, αφού δεν του λείπει πρακτικά τίποτα σε επίπεδο πληροφόρησης. Πόσο μάλλον, όταν με το Noodoe, ο αναβάτης μπορεί να προβάλλει χάρτη πλοήγησης και προσωποποιημένες απεικονίσεις πληροφοριών, ακριβώς μπροστά του, σε συνεργασία με το κινητό του τηλέφωνο! 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400