Υπό όλες τις συνθήκες άνετο και πολυτελές, ακόμη και γρήγορο αν το επιθυμείτε.

    Στο δρόμο

    Διαβάζοντας το ικανό «ρεζουμέ» του υποψηφίου σωφέρ μας, χρειάζεται και η γνωριμία στο δρόμο για να του δώσουμε ή όχι, το «πράσινο φως» για συνεργασία! Το Downtown μπορεί να κάνει πολλά πράγματα, όμως η κύρια αποστολή του είναι η πόλη. Ξεκινώντας αντιλαμβάνεσαι τα θαυμάσια λειτουργικά χαρακτηριστικά του συνόλου κινητήρα-μετάδοσης. Το CVT σύστημα έχει επιτυχώς ρυθμιστεί, να χαρίζει ομαλές εκκινήσεις, ενώ όταν το scooter «ρολάρει», η μετάδοση συμπλέκει εντονότερα χαρίζοντας άμεση αίσθηση και απόδοση ισχύος. Στην πράξη, το scooter κυλά αθόρυβα και χωρίς κραδασμούς από τον ιμάντα, υπό σταθερό γκάζι και ταχύτητα. Την στιγμή που ζητήσεις την έξτρα δύναμη, ακόμη και αν ανοίξεις το γκάζι τέρμα, ο κινητήρας αποκρίνεται αστραπιαία και το CVT«στρώνει» την δύναμη στο δρόμο, με τρόπο που ενθουσιάζει! Η υψηλή και άμεσα διαθέσιμη ισχύς είναι «όπλο» εντός πόλης, στην οποία το Downtown μπορεί να κινηθεί με ευκολία όντας ιδιαίτερα ευέλικτο –παρά τον όγκο του- και έχοντας μεγάλο κόψιμο στο τιμόνι. 

    Μόνο πολύ «στενό» μποτιλιάρισμα θα το δυσκολέψει, ενώ τυχόν αναγκαίες επιθετικές μανούβρες μπορούν να γίνουν με ασφάλεια χάρη στην στιβαρότητα του διπλού πλαισίου. H συμπεριφορά του Downtown, ωστόσο, εστιάζει σαφώς στην πολυτέλεια και την άνεση κύλισης. Αυτή βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, με την μαλακή σέλα αλλά και τις αναρτήσεις να συμβάλλουν στα μέγιστα. Οι τελευταίες απορροφούν επιτυχώς τις περισσότερες οδικές ανωμαλίες, με το όριό τους να εμφανίζεται σε έντονα εγκάρσια «σαμαράκια» και συνεχόμενες, μεγάλες κακοτεχνίες όταν και ο αναβάτης θα αισθανθεί κάτι παραπάνω. To Downtown 350 μπορεί γίνει εύκολα το όχημα επιλογής ακόμη και για εκδρομές ή ταξίδια, μιας και η άνεση που προσφέρει, συνδυάζεται με πολύ καλή ανεμοκάλυψη και δυνατότητα για υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Αν επιλέξετε να ταξιδέψετε από τον στριφτερό επαρχιακό ή αγαπάτε τις σβέλτες βόλτες, το Downtown επιδεικνύει ουδετερότητα, ικανοποιητική σταθερότητα στις στροφές και δεν χάνει σε αμεσότητα. Φυσικά δεν πρέπει να το... παρακάνετε, καθώς μιλάμε για ένα αστικό όχημα, ωστόσο το μοντέλο προειδοποιεί τον αναβάτη νωρίς για το όριο του. 

    Σε κάθε περίπτωση, τα φρένα του Downtown είναι κατά τα συνήθη για την KYMCO, πάρα πολύ καλά. Το μοντέλο θα ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα σε 46,5 μέτρα με το ABS να επεμβαίνει μόνο στον απαραίτητο βαθμό, ενώ ποιοτικά, η αίσθηση στις μανέτες είναι καλή και το αρχικό δάγκωμα όσο ακριβώς χρειάζεται. Έτσι, ο αναβάτης απολαμβάνει σίγουρη πέδηση και υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, ειδικά όσον αφορά τους κακούς ελληνικούς δρόμους. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400