Η Quadro συνεχίζει να έχει διαφορετική άποψη για την τετράτροχη μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον παρουσιάζοντας το δυνατό της χαρτί, το ανανεωμένο Qooder 400.
Τιμή: 11.190 ευρώ
Με μια ματιά
4 τροχοί
Σύστημα ανάρτησης HTS
Κινητήρας 400 κυβικών
Γνωστή πλέον και στην Ελλάδα, η Quadro εδρεύει στην Ελβετία και από το 2010 διακρίνεται για την κατασκευή καινοτόμων οχημάτων τα οποία ξεχωρίζουν τόσο σε εμφάνιση όσο και σε συμπεριφορά. Οι τρεις τροχοί δεν αποτελούν πλέον κάτι νέο, όμως η Quadro δίνει την επιλογή στο αγοραστικό κοινό να ξενοιάσει από την κίνηση των πόλεων και να νιώσει την «ελευθερία» που σου παρέχει η μοτοσυκλέτα χωρίς να έχει δύο ή τρείς, αλλά τέσσερις τροχούς. Έτσι πριν λίγα χρόνια κατασκεύασε το Quadro 4, το πρώτο τετράτροχο scooter που κυκλοφόρησε και αποτέλεσε την βάση του νέου Qοoder 400. Το τελευταίο δυνάμωσε αποκτώντας κινητήρα 400 κυβικών, διατηρώντας φυσικά το μοναδικό σύστημα ανάρτησης HTS με το οποίο ξεχωρίζει από οτιδήποτε κυκλοφορεί στους δρόμους, αλλά και την δυνατότητα να οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου, αρκεί να έχει εκδοθεί έως τις 18/01/2013.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ οντως με ..μηδεν πιθανοτητα πτωσης! Ομως : θαπρεπε τουλαχιστον 500cc ( βαρος), και abs για τους... δικου μας δρομους !
Ειστε σιγουροι πως στο μποτιλιαρισμα της Αθηνας σε ελιγμους δεν θα ...βρισκουν οι εμπρος τροχοι τα περιξ αυτοκινητα;;;
Εξαιρετικο οντως και μοναδικο ως προς την ασφαλεια που παρεχει στο να μην..πεφτεις.Ομως: σε ελιγμους στην κινηση μεγαλουπολης οι εμπρος τροχοι σιγουρα δεν περιοριζουν καθως αγγιζουν αυτοκινητα???. Κατα την γνωμη μου η ελλειψη abs στους Ελληνικους δρομους ειναι σημαντικο μειον . Ειναι ακριβως το ιδιο οπως αυτοκινητο χωρις abs.( μειωση κοστους φανταζομαι).Θα επρεπε ναταν με 500cc κινητηρα τουλαχιστον λογω βαρους.Μπραβο παντως!
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ οντως με ..μηδεν πιθανοτητα πτωσης! Ομως : θαπρεπε τουλαχιστον 500cc ( βαρος), και abs για τους... δικου μας δρομους ! Ειστε σιγουροι πως στο μποτιλιαρισμα της Αθηνας σε ελιγμους δεν θα ...βρισκουν οι εμπρος τροχοι τα περιξ αυτοκινητα;;;
Εξαιρετικο οντως και μοναδικο ως προς την ασφαλεια που παρεχει στο να μην..πεφτεις.Ομως: σε ελιγμους στην κινηση μεγαλουπολης οι εμπρος τροχοι σιγουρα δεν περιοριζουν καθως αγγιζουν αυτοκινητα???. Κατα την γνωμη μου η ελλειψη abs στους Ελληνικους δρομους ειναι σημαντικο μειον . Ειναι ακριβως το ιδιο οπως αυτοκινητο χωρις abs.( μειωση κοστους φανταζομαι).Θα επρεπε ναταν με 500cc κινητηρα τουλαχιστον λογω βαρους.Μπραβο παντως!