Ένα όχημα που συνδέει αυτοκίνητο με scooter όπως κανένα άλλο.

    Η άποψή μας

    Το Qooder συνεχίζει να αποτελεί την μοναδική επιλογή σε μια κατηγορία που το ίδιο δημιούργησε, με σκοπό να φέρει την ασφάλεια των 4 τροχών στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Μια πρωτοποριακή ιδέα που γίνεται πράξη καλύπτοντας τις ανάγκες που μπορεί να έχει κάποιος στην καθημερινότητά του, ανεξάρτητα από το οδηγικό του επίπεδο. Σίγουρα θα θέλαμε η τιμή των 11.190 ευρώ να ήταν χαμηλότερη για να μπορεί μεγαλύτερο εύρος αναβατών να ανακαλύψει αυτή την κατηγορία, όμως κάθε καινοτομία έχει και το αντίτιμό της ειδικά όταν ξεχωρίζει από οτιδήποτε κινείται στους δρόμους.


    Quadro Qooder 4



    Τύπος κινητήρα4T, 1K, Υ/Ψ, 4β
    Κυβισμός (κ.εκ.) 399
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)84 Χ 72
    Συμπίεση (:1)Δ/Α
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 31,5/7.500
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3,9/5.000
    Τροφοδοσία Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
    Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.)5,7
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα 
    Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Υδροπνευματική ανάρτηση
    Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Υδροπνευματική ανάρτηση
    Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
    Φρένα Ε (χλστ.)2Δ, 240 χιλ
    Φρένα Π (χλστ.)2Δ, 240 χιλ
    Τροχοί - Ελαστικά 
    Ελαστικό Ε110/80-14
    Ελαστικό Π110/80-14
    Διαστάσεις / Βάρος 
    Μήκος (χλστ.)2200
    Πλάτος (χλστ.)840
    Μεταξόνιο (χλστ.)Δ/Α
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)780
    Βάρος (κιλά πλήρες) 281
    Εξοπλισμός 
    ABS / Ρυθμ.Ο
    Τraction Control / Ρυθμ. Ο
    ΣτροφόμετροΝ
    Yπολογιστής ταξιδιού Ν
    Μερικός χιλιομετρητής Ν
    Ένδειξη βενζίνης Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν
    Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΟ
    Πλάγιο σταντ Ο
    Κεντρικό σταντ Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα Ν
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο
     
    Επιδόσεις
    0-50 χλμ/ώρα (δλ.): 3,7
    0-100 χλμ/ώρα (δλ.): 12,7
    100-0 χλμ/ώρα (μέτρα): 57

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Αντωνης

      ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ οντως με ..μηδεν πιθανοτητα πτωσης! Ομως : θαπρεπε τουλαχιστον 500cc ( βαρος), και abs για τους... δικου μας δρομους ! Ειστε σιγουροι πως στο μποτιλιαρισμα της Αθηνας σε ελιγμους δεν θα ...βρισκουν οι εμπρος τροχοι τα περιξ αυτοκινητα;;;

       
    • Αντωνης

      Εξαιρετικο οντως και μοναδικο ως προς την ασφαλεια που παρεχει στο να μην..πεφτεις.Ομως: σε ελιγμους στην κινηση μεγαλουπολης οι εμπρος τροχοι σιγουρα δεν περιοριζουν καθως αγγιζουν αυτοκινητα???. Κατα την γνωμη μου η ελλειψη abs στους Ελληνικους δρομους ειναι σημαντικο μειον . Ειναι ακριβως το ιδιο οπως αυτοκινητο χωρις abs.( μειωση κοστους φανταζομαι).Θα επρεπε ναταν με 500cc κινητηρα τουλαχιστον λογω βαρους.Μπραβο παντως!