Χωρίς αλλαγές στο εργονομικό τρίγωνο, η R1 συνεχίζει να είναι μια μοτοσυκλέτα με τυπική θέση οδήγησης για superbike. Όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει με αποτέλεσμα να βολεύεσαι αμέσως πάνω της, απαιτώντας ελάχιστο χρόνο προσαρμογής. Δεν θα συναντήσεις περίεργες γωνίες σε κλιπ ον και μαρσπιέ, ή άβολη σέλα και παρότι η τελευταία βρίσκεται στα 860 χιλ από το έδαφος, η λεπτή σχεδίαση στο μπροστινό της τμήμα επιτρέπει σε αναβάτες μετρίου αναστήματος να πατούν εύκολα κάτω. Επιπλέον είναι ευρύχωρη ώστε να κινείσαι ελεύθερα πάνω της και να τοποθετείς σωστά το σώμα σου στις στροφές αλλά και στην ευθεία. Αξίζει να σημειώσουμε ότι όπως σε κάθε superbike που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και εδώ, ο επιλογέας ταχυτήτων αλλάζει εύκολα από συμβατικό σε ανάποδο (1η πάνω) κάτι χρήσιμο για οδήγηση σε περιβάλλον πίστας. Η TFT οθόνη του πίνακα οργάνων μπορεί να μην εντυπωσιάζει πλέον σε μέγεθος όπως οι αντίστοιχες του ανταγωνισμού, εξακολουθεί όμως να είναι ευανάγνωστη παρέχοντας πληθώρα ενδείξεων στις οποίες προστέθηκαν και αυτές για το BC (Brake Control) και EBM (Engine Brake Management). Διαθέτει δύο τρόπους απεικόνισης (street, track) ενώ μπορείς να ρυθμίσεις κάθε ηλεκτρονικό βοήθημα μέσα από το μενού αλλά και να δεις εύκολα το γυρολόγιό σου, χάρη στο χρονόμετρο το οποίο εμφανίζεται με μεγάλα -ευδιάκριτα ψηφία.
Ηλεκτρονικά
Τα ηλεκτρονικά είναι πλέον must σε κάθε κατηγορία, πόσο μάλλον στα superbikes που διαθέτουν πάντα την αιχμή της τεχνολογίας. Η R1 φυσικά δεν εξαιρείται από αυτόν τον κανόνα, διαθέτοντας κάθε ηλεκτρονικό βοήθημα που κάνει την οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας 200 ίππων ευχάριστη και όχι τρομακτική διαδικασία. Ο συνδετικός κρίκος αυτών είναι η μονάδα IMU 6 αξόνων, η οποία συνεργάζεται με αισθητήρες για την επιτάχυνση και την κλίση της μοτοσυκλέτας, τροφοδοτώντας την ECU με τις απαραίτητες πληροφορίες 125 φορές το δευτερόλεπτο. Τα δεδομένα αυτά μεταφέρονται στα ηλεκτρονικά βοηθήματα που αποτελούνται από traction control 10 επιπέδων, slide control 4 επιπέδων (επιτρέπει ελεγχόμενα τα γλιστρήματα της μοτοσυκλέτας στις εξόδους), wheelie control 5 επιπέδων και Launch control 3 επιπέδων (ενεργοποιείται στις 9.000 σ.α.λ) , ενώ πλέον συναντάμε το EBM (Engine Brake Management) για να ρυθμίζεις σε 3 επίπεδα το φρένο του κινητήρα, καθώς και το BC (Brake Control) που μεταβάλει την λειτουργία του ABS, με την ευαισθησία του να παραμένει σταθερή ή να προσαρμόζεται ανάλογα την κλίση και τον τρόπο οδήγησης.
Η σέλα βρίσκεται στα 860χιλ από το έδαφος και είναι αρκετά ευρύχωρη ώστε να τοποθετείς σωστά το σώμα σου. Το σελάκι του συνεπιβάτη είναι καλοδεχούμενο χωρίς να αλλοιώνει την αισθητική του πίσω μέρους.