Το πρώτο κατάστηµα Motoplex της Piaggio στην Ελλάδα

«Ανακρίνουμε» τον Κώστα Λυμπερόπουλο για να δούμε πώς κατάφερε να δημιουργήσει το πρώτο κατάστημα Piaggio Motoplex στην Ελλάδα και μαθαίνουμε τα μυστικά της επιτυχίας του.

Ο κ. Λυµπερόπουλος είναι ένας σοβαρός και µετρηµένος επαγγελµατίας του χώρου, έχοντας µια πετυχηµένη πορεία ως εξουσιοδοτηµένος έµπορος της Piaggio. Τώρα κάνει το επόµενο βήµα, δηµιουργώντας το πρώτο κατάστηµα Motoplex στην Ελλάδα. Μας αναλύει ποιες είναι οι προσδοκίες του και µας εξηγεί τις υπηρεσίες που απολαµβάνει ο πελάτης σε ένα κατάστηµα Motoplex.


 
Η φιλοσοφία της εταιρίας

Ο κος. Κωνσταντίνος Λυµπερόπουλος, ιδρυτής της οµώνυµης εταιρίας, ξεκίνησε το 2002 την δραστηριότητα του ως Επίσηµος διανοµέας της Piaggio Hellas από το κατάστηµα της Λεωφόρου Αχαρνών αντιπροσωπεύοντας τις µάρκες Piaggio-Vespa-Gilera.

Μέσα από τη σκληρή δουλειά και  το µεράκι του για τα δίτροχα, έφτασε µέσα σε λίγο καιρό να αριθµεί 4 καταστήµατα πώλησης και 3 συνεργεία εντός της Αττικής. Η εταιρία εκπροσωπεί όλες τις µάρκες του Οµίλου (Piaggio, Vespa, Gilera, Aprilia, Scarabeo, Derbi, Moto Guzzi, Επαγγελµατικά οχήµατα). Φυσικά να αναφέρουµε, ότι όλα τα καταστήµατα στελεχώνονται από καταρτισµένο και εκπαιδευµένο προσωπικό σε όλους του τοµείς.



Τα έτη 2010-2011 χαρακτηρίζονται ως χρονιές ανάπτυξης µε το κατάστηµα της Λ. Αχαρνών να µεταφέρεται σε νέο ανακαινισµένο χώρο, καθώς παράλληλα και το κατάστηµα της Λ. Γαλατσίου να µεταφέρεται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις. Την ίδια περίοδο η εταιρία αναπτύσσεται και σε µια ακόµα περιοχή, σε αυτή της Αγίας Παρασκευής στη Λ. Μεσογείων µε κάθετη µονάδα πωλήσεων, συνεργείου, αξεσουάρ και ανταλλακτικών.

Η φιλοσοφία του κου Λυµπερόπουλου είναι να παρέχει την καλύτερη δυνατή ποιότητα εξυπηρέτησης στους καταναλωτές. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στις διακρίσεις που έχει λάβει στα Πανευρωπαϊκά Συνέδρια της Piaggio, για την 1η θέση πωλήσεων στην Ελληνική αγορά και τις διαρκείς επενδύσεις στις µάρκες του οµίλου.



Τι αλλαγές σηµατοδοτεί η νέα αυτή προσπάθεια;

Η προσπάθεια αυτή έγινε µε βασικό γνώµονα να αλλάξει το status της αγοράς. Ένας χώρος που θα προδιαθέτει τον κόσµο και θα του αποτυπώνει τη γενικότερη ιδέα της Piaggio. Φυσικά αυτό αφορά και το κοµµάτι του aftersales, συνθέτοντας µε αυτό τον τρόπο ένα ενιαίο πακέτο υπηρεσιών. Εµείς κινούµαστε απόλυτα σε αυτή την κατεύθυνση και για αυτό το λόγο ετοιµάζουµε το νέο µας συνεργείο Motoplex, σε ένα υπερσύγχρονο χώρο έκτασης 700 τετραγωνικών πάλι µε το ίδιο σκεπτικό που σας ανέφερα. Να είναι δηλαδή όλα τοποθετηµένα µε τρόπο ώστε να διευκολύνει τους πελάτες.



Με ποιο τρόπο θεωρείτε ότι µπορεί να ωφεληθεί ο καταναλωτής;

Όλα γίνονται µε γνώµονα την βελτίωση της σχέσης µε τον καταναλωτή. Με το Motoplex είναι σε θέση να απολαµβάνουν καλύτερες υπηρεσίες. Οι Ιταλοί σκέφτηκαν ότι µε αυτό το βήµα µπορούν να εστιάσουν καλύτερα στο προσφερόµενο προϊόν, ώστε να το βλέπει ο καταναλωτής και να διαµορφώσει µια ολοκληρωµένη άποψη για τη γκάµα του οµίλου.



Ποιοί είναι οι στόχοι της Piaggio αλλά ταυτόχρονα και οι δικοί σας;

Κυριότερο στόχο αποτελεί η προσπάθεια για πιο υψηλά µερίδια αγοράς όλων των brands. Παρουσιάσαµε τη Vespa Electrica, που σηµατοδοτεί το µέλλον του δίτροχου σε συνάρτηση µε την ηλεκτροκίνηση. Η Moto Guzzi πρόσφατα παρουσίασε το καινούργιο µοντέλο, το V85, το οποίο αναµένουµε να βοηθήσει αρκετά, καθώς απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό και όχι μόνο σε όσους αγαπούν τις ρετρό κατασκευές. Από την άλλη, η Aprilia παρουσίασε ένα νέο κινητήρα 660 κυβικών που θα χρησιµοποιεί στο µέλλον. Γενικότερα δηµιουργούνται κινητήρες ώστε ο όµιλος να έχει µια δυναµική παρουσία στο χώρο της µοτοσυκλέτας. Eµείς ακολουθούµε πιστά το πλάνο και περιµένουµε µε ενδιαφέρον τις επόµενες κινήσεις της Piaggio.



Πόσο σηµαντικό είναι για εσάς το κοµµάτι του accessorize;

Ένα άλλο σηµείο που δώσαµε ιδιαίτερη προσοχή, είναι αυτό του accessories, ώστε σε έναν ειδικά διαµορφωµένο χώρο να παρουσιάζονται τα αξεσουάρ της αγαπηµένης εταιρείας. Αξεσουάρ, τσάντες, ρουχισµός, όλα βασισµένα στα brands names. Εκτός από το συνεργείο και τα ανταλλακτικά, το προσωπικό εκπαιδεύεται συνεχώς µέσω σεµιναρίων και πιστοποιήσεων για να είναι καταρτισµένο και σε αυτό τον τοµέα, δηλαδή των πωλήσεων accessories. Καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών σε όλα τα επίπεδα.