Η Can-Am ανακοίνωσε πως ετοιμάζει μια έκδοση με τρικύλινδρο κινητήρα για το ιδιαίτερο Spyder της, Πρόκειται για την έκδοση RT, η οποία θα κυκλοφορήσει σύντομα.
Το Can-Am Spyder αποτελεί μια ιδιαίτερη περίπτωση στον κόσμο των μοτοσικλετών, χάρη στους τρεις τροχούς του και το σχεδιασμό του. Διατίθεται ήδη σε τρεις εκδόσεις (ST, RS και RT) και, σύμφωνα με την Can-Am, στην τελευταία θα αντικατασταθεί ο δικύλινδρος κινητήρας της Rotax με έναν τρικύλινδρο.
Τα Spyder διαθέτουν τον v-twin των 998 κ.εκ. της Rotax, αλλά σύμφωνα με την εταιρεία, η έκδοση RT θα αποκτήσει έναν τρικύλινδρο (και πάλι της Rotax) με χωρητικότητα 1.330 κ.εκ.. Ωστόσο, η αύξηση στην ισχύ δεν είναι όσο υψηλή θα πίστευε κανείς. Μπορεί η χωρητικότητα να αυξήθηκε κατά το 1/3, ωστόσο, η ιπποδύναμη αυξήθηκε μόλις κατά 15 ίππους – από τους 100 των υπόλοιπων εκδόσεων στους 115. Ωστόσο, η ροπή φτάνει πια στη μέγιστη τιμή των 13,2 kgm.
Παρά το νέο κινητήρα, το Spyder RT δεν άλλαξε σχεδιασμό. Η μόνη διαφορά που εντοπίζεται, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, αφορά στη μάσκα του, η οποία ευνοεί περισσότερο την είσοδο του αέρα στα δύο τεράστια ψυγεία της μοτοσικλέτας. Επιπλέον, το Spyder αποκτά και νέο κιβώτιο έξι σχέσεων, με χειροκίνητη και ημιαυτόματη λειτουργία.
Ο νέος κινητήρας και οι υπόλοιπες αλλαγές, τέλος, αύξησαν το βάρος του Spyder RT στα 460 κιλά, καθώς είναι 27 κιλά βαρύτερο από τις υπόλοιπες, δικύλινδρες εκδόσεις.