Θα καθυστερήσει κι άλλο η επιστροφή της Triumph στα supersport;

Triumph: Η νέα Daytona…αναβάλλεται;

Σενάρια ότι θα καθυστερήσει κι άλλο η παρουσίαση της νέας Daytona, πέρα από το 2019, είδαν το φως της δημοσιότητας. Διαβάστε ποιος είναι ο λόγος.

Με την είσοδο της Triumph στην Moto2 και τα σενάρια για την νέα Daytona να πληθαίνουν, πολλοί –και εμείς μαζί- περιμένουν ότι η εταιρεία θα παρουσιάσει μια νέα έκδοση της πολύ πετυχημένης supersport, το 2019. Φυσικά, η νέα Daytona θα έχει κυβισμό 765 κ.εκ., όπως ακριβώς και η μοτοσυκλέτα αγώνων. Ωστόσο, φωνές από την Αμερική μιλούν για…αναβολή του ως άνω πλάνου.

Τι εννοούμε δηλαδή; Απλά, ότι η Triumph, ότι και να περιμένουμε, ΔΕΝ θα παρουσιάσει φέτος, την νέα Daytona, ως μοντέλο 2019. Οι δημοσιογράφοι στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, κάνουν λόγο για εμφάνιση του μοντέλου, το 2020. Αρα δηλαδή, θα το δούμε στις εκθέσεις του χρόνου ως μοντέλο MY20 και όχι φέτος, ως MY19.

Για ποιο λόγο θα γίνει όμως αυτό; Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, οι Βρετανοί θα εκμεταλλευτούν την συμμετοχή τους στο Moto2, μελετώντας εκτενώς την συμπεριφορά του 3κύλινδρου κινητήρα στην πίστα, συλλέγοντας γενικότερα ότι δεδομένα χρειάζονται, αλλά ταυτόχρονα κάνοντας και κάτι ακόμα πολύ σημαντικό. Αυτό είναι, να χτίσουν φήμη, ισχύ στην αγορά και υψηλές προσδοκίες στο κοινό, έτσι ώστε το νέο Daytona 765 να κάνει ακόμα πιο εντυπωσιακή είσοδο.

Παράλληλα, ας μην ξεχνάμε ότι το 2020, θα εφαρμοστούν και οι προδιαγραφές Euro 5, οπότε είναι σοφό εκ μέρους της Triumph να γλιτώσει ή να κανονίσει τα επιπλέον κόστη προσαρμογής, του κινητήρα των 765 κ.εκ. στα μέτρα. Η νέα Daytona δηλαδή θα είναι εξαρχής Euro 5, από την έκθεση στην κυκλοφορία. Αν τα σχέδια πραγματωθούν, μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα με απόδοση περίπου 140-150 ίππων, που ελπίζουμε ότι θα έχει μάλιστα τον εξαιρετικό οδηγικό χαρακτήρα για το οποίο το 675 έγινε τόσο αγαπητό.