Η πρόθεση της Triumph για τη δημιουργία γκάμας μοτοσικλετών μικρού κυβισμού ήταν γνωστή εδώ και καιρό. Πλέον έχουμε και έμπρακτες αποδείξεις από τις δοκιμές του μοντέλου της στο δρόμο.
Η βρετανική εταιρία θέλει να διεισδύσει περισσότερο στις ασιατικές αγορές και για αυτό το λόγο έχει ήδη εργοστάσια στη Ταϊλάνδη, ενώ ετοιμάζει άλλα δύο στην Ινδία. Ο μοναδικός τρόπος για να πάρει ένα μερίδιο από τα εκατομμύρια μικρών μοτοσικλετών που πωλούνται εκεί είναι να φτιάξει τη δική της μοτοσικλέτα την οποία φυσικά θα λανσάρει τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερικάνικη ήπειρο.
Το πρώτο μέλος αυτής της γκάμας εθεάθη να δοκιμάζεται στης εγκαταστάσεις της Triumph στην Ισπανία. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας του είναι υγρόψυκτος και φημολογείται ότι είναι 4βάλβιδος ενώ η χωρητικότητά του αναμένεται να βρίσκεται μεταξύ 250-350 κ.εκ. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλι και η σχεδιαστικά η μοτοσικλέτα κινείται στα πρότυπα των Speed/Street Triple. Πάνω σε αυτό το πλαίσιο και κινητήρα η βρετανική εταιρία αναμένεται να παρουσιάσει και άλλες μικρές μοτοσικλέτες με «adventure» αλλά και ρετρό χαρακτήρα εκμεταλλευόμενη πλήρως την εικόνα των μεγάλων μοντέλων της, ώστε να αυξήσει δραματικά τις πωλήσεις της τα επόμενα χρόνια.
Από τις 50.000 περίπου Triumph που πωλούνται σήμερα οι Βρετανοί θέλουν να δουν αυτό το νούμερο να αυξάνεται στις 250.000 μέσα στα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια με απώτερο στόχο τις 500.000 μοτοσικλέτες.