Γνώρισε το Yamaha NMAX 155

Tο Nmax 155 προσφέρει όσα μπορείς να ζητήσεις από ένα μικρό GΤ σκούτερ που θα σε συντροφεύει καθημερινά. Τα 155 κυβικά είναι η ιδανική επιλογή ανάμεσα σε οικονομία και επιδόσεις και θα σε βοηθήσουν να ξεγλιστρήσεις, όταν ασφυκτιάς στην κόλαση του αστικού περιβάλλοντος.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Mε σοβαρή εμφάνιση χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες, το Nmax 155, είναι σύγχρονο και ταυτόχρονα ελκυστικό, αφού δεν κρύβει τη συγγένεια με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς Max. Παρά τον μικρό όγκο του μοντέλου, η θέση οδήγησης προσφέρει επαρκή χώρο ακόμα και για αναβάτες άνω του μέσου όρου.


Η μεγάλη σέλα δύο επιπέδων είναι μέτριας σκληρότητας και χάρη στο χαμηλό της ύψος (765χιλ) δεν θα προβληματίσει κανέναν να πατήσει τα πόδια του στο έδαφος με ασφάλεια. Κάτω από αυτή υπάρχει χώρος 23,5 λίτρων, ικανός να φιλοξενήσει ένα full face κράνος (χωρίς μεγάλους αεραγωγούς) ή άλλα αντικείμενα, ενώ ο χώρος για τον συνεπιβάτη μπορεί να είναι μικρότερος αλλά είναι αρκετός, ειδικά για τα δεδομένα της κατηγορίας, προσφέροντας επίσης και χειρολαβές. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια οθόνη πολλαπλών λειτουργιών Lcd, η οποία είναι ευανάγνωστη, ενώ μια μπάρα που μεταβάλλεται σου δείχνει πότε οδηγείς οικονομικά.


Ο κινητήρας που κινεί το NMAX είναι ένας υγρόψυκτος μονοκύλινδρος 155 κυβικών, ο οποίος συμμορφώνεται πλήρως με τις προδιαγραφές Euro 4 και χάρη στην τεχνολογία Blue core της Yamaha (συνδυάζει αύξηση της απόδοσης με ταυτόχρονη μείωση των απωλειών ισχύος) αποδίδει 15 ίππους στις 8.000 με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Ένα ακόμη στοιχείο που κάνει τον συγκεκριμένο κινητήρα να ξεχωρίζει συμβάλλοντας στις επιδόσεις του μοντέλου, είναι το σύστημα μεταβλητής ενεργοποίησης των βαλβίδων ( VVA ). Το σύστημα που μέχρι πρότινος συναντούσαμε μόνο σε μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού, επιτρέπει την αλλαγή της βύθισης των βαλβίδων μετά τις 6.000 σ.α.λ., ώστε να υπάρχει επαρκής δύναμη ψηλά και χαμηλή κατανάλωση όταν κινούμαστε με χαμηλές στροφές. Tο πλαίσιο του Nmax 155 είναι ατσάλινο σωληνωτό με χαμηλό βάρος, χάρη στους μικρότερης διαμέτρου σωλήνες, που επιτρέπει η χρήση υψηλής ποιότητας ατσαλιού. Το αποτέλεσμα είναι 127 κιλά πλήρες υγρών με αρκετή προσοχή να έχει δοθεί στην ακαμψία του συνόλου αλλά και στην κατανομή του βάρους. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ για την πέδηση υπεύθυνα είναι δύο δισκόφρενα 230 χιλ εμπρός και πίσω τα οποία συνεργάζονται με δαγκάνες μονού εμβόλου και σύστημα ABS.