|
YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ
Η Yamaha αναφέρει ότι κάπως έτσι θα είναι στο μέλλον η σπορ οδήγηση, αφού θεωρεί ότι οι αναβάτες θα ζητούν την μεγαλύτερη σταθερότητα και την πρόσφυση που προσφέρει ο έξτρα τροχός μιας τρίτροχης μοτοσυκλέτας. Τον πυρήνα του νέου συστήματος διεύθυνσης του Niken αποτελούν δυο ανεστραμμένα πιρούνια σε κάθε τροχό που στηρίζονται σε ένα παραλληλόγραμμο πλαίσιο το οποίο συνδέεται με το τιμόνι. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να παίρνει κλίση μέχρι και 45 μοίρες, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώνει η εταιρεία. Πίσω διαθέτει ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με μοχλικό, που δίνει διαδρομή 125 χιλιοστά και παρέχει δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου, αλλά και της απόσβεσης συμπίεσης κι επαναφοράς.
Οι 2 τροχοί των 15 ιντσών εμπρός εμπνέουν μεγαλύτερη σιγουριά στον αναβάτη κατά το πλάγιασμα, σε σχέση με τον ένα τροχό και υπόσχονται καλύτερο φρενάρισμα, ενώ σύμφωνα με τη Yamaha, το φυσικό του περιβάλλον είναι οι γεμάτοι με στροφές δρόμοι. Τα φρένα του αποτελούνται απο δύο δίσκους 298 χιλιοστών εμπρός, έναν σε κάθε τροχό και έναν δίσκο 282 χιλιοστών πίσω. Οι τροχοί του είναι κατασκευασμένοι απο αλουμίνιο και φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70-15 εμπρός και 190/55-17 πίσω.
Το πλαίσιο του είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα που συνδυάζεται με αλουνιμένιες πλάκες, συνεργάζεται με ένα αλουμινένιο ψαλίδι και η Yamaha αναφέρει ότι η κατανομή του βάρους με τον αναβάτη στη σέλα, είναι 50:50 στον εμπρός και πίσω άξονα. Ο τρικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας των 847 κυβικών προέρχεται από τα ΤΜ-09 και Tracer 900, αλλά έχει δεχθεί επεμβάσεις στον ψεκασμό και τον στρόφαλο, ώστε να ταιριάζει με το χαρακτήρα του Niken. Αποδίδει 115 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 8,9 κιλά ροπής στις 8.500 σ.α.λ. και συνεργάζεται με το 6τάχυτο κιβώτιο μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη ολίσθησης.
Στον τομέα των ηλεκτρονικών έχουμε traction control ρυθμιζόμενο σε δυο επίπεδα, που μπορεί να απενεργοποιηθεί, ενώ το ride-by-wire δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ 3 χαρτογραφήσεων. Είναι εφοδιασμένο με cruise control και μια οθόνη LCD φροντίζει για την πλήρη ενημέρωση του αναβάτη. Τέλος η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι τα 18 λίτρα με την Ιαπωνική εταιρεία να υπόσχεται αυτονομία κοντά στα 300 χιλιόμετρα, ενώ το βάρος του ανακοινώνεται στα 263 κιλά. Θα είναι διαθέσιμο μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2018.
Κινητήρας
Τύπος κινητήρα
|
τρικύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, 2EEK, τετραβάλβιδος
|
Κυβισμός
|
847 εκ.³
|
Διαμέτρος x Διαδρομή
|
78,0 χλστ. x 59,1 χλστ.
|
Σχέση συμπίεσης
|
11,5 : 1
|
Μέγιστη ισχύς
|
84,6 kW (115,0PS) @ 10.000 σ.α.λ.
|
Limited power version
|
Δ/Υ
|
Μέγιστη ροπή
|
87,5 Nm (8,9 kgf+m) @ 8.500 σ.α.λ.
|
Σύστημα λίπανσης
|
Υγρό κάρτερ
|
Τύπος συμπλέκτη
|
Υγρός, Πολύδισκος
|
Τροφοδοσία
|
Ψεκασμός
|
Σύστημα ανάφλεξης
|
TCI
|
Σύστημα μετάδοσης
|
Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
|
Τελική μετάδοση
|
Αλυσίδα
|
Fuel consumption
|
Δ/Υ
|
CO2 emission
|
Δ/Υ
|
Track
|
410 mm
|
Σκελετός
|
Περιμετρικός
|
Διαδρομή εμπρός
|
110 χλστ.
|
Γωνία Κάστερ
|
20º
|
Ίχνος
|
74 χλστ.
|
Σύστημα εμπρός ανάρτησης
|
2 ανεστραμμένα πιρούνια ανά τροχό |
Σύστημα πίσω ανάρτησης
|
(Ανάρτηση με μοχλικό)
|
Διαδρομή πίσω
|
125 χλστ.
|
Εμπρός φρένοΥ
|
Υδραυλικό, 2 δίσκοι Ø 298 χλστ.
|
Πίσω φρένο
|
Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø 282 χλστ.
|
Εμπρός ελαστικό
|
120/70 R 15
|
Πίσω ελαστικό
|
190/55 R 17
|
Σχόλια
|
2 τροχοί εμπρός |
Συνολικό μήκος
|
2.150 χλστ.
|
Συνολικό πλάτος
|
885 χλστ.
|
Συνολικό ύψος
|
1.250 χλστ.
|
Ύψος σέλας
|
820 χλστ.
|
Μεταξόνιο
|
1.510 χλστ.
|
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος
|
150 χλστ.
|
Βάρος (πλήρες υγρών)
|
263 κιλά
|
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου
|
18 Λίτρα
|
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού
|
3,4 Λίτρα
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr