Yamaha R6: με δύο «πολεμικές» εκδόσεις για το 2022

Yamaha R6: με δύο «πολεμικές» εκδόσεις για το 2022

Yamaha R6: με δύο «πολεμικές» εκδόσεις για το 2022

Yamaha R6: με δύο «πολεμικές» εκδόσεις για το 2022

  • Yamaha R6: με δύο «πολεμικές» εκδόσεις για το 2022
  • Yamaha R6: με δύο «πολεμικές» εκδόσεις για το 2022
  • Yamaha R6: με δύο «πολεμικές» εκδόσεις για το 2022
  • Yamaha R6: με δύο «πολεμικές» εκδόσεις για το 2022

Yamaha R6: με δύο «πολεμικές» εκδόσεις για το 2022

Η Yamaha βάζει το χέρι της πειράζοντας τα supersport μοντέλα της R6 και παρουσιάζει δύο σκληροπυρηνικές εκδόσεις αποκλειστικά για χρήση σε πίστα. Εσείς συμφωνείτε με την απόφαση της Ιαπωνικής εταιρίας να βγάζει μόνο αγωνιστικές εκδόσεις για το 600ρι supersport ή θα θέλατε να το δείτε και στους δρόμους;

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

R6 Race με βελτιώσεις επιδόσεων σε κινητήρα & ηλεκτρονικά

Η πρώτη έκδοση R6 Race, είναι σχεδιασμένη από την αρχή να κάνει αυτό που λέει το όνομά της. Ο κινητήρας των 599cc έχει δεχθεί αρκετές βελτιώσεις, όπως ελαφρύτερα σφυρήλατα πιστόνια, βαλβίδες τιτανίου και μία συμπίεση που φτάνει τα 13.1: 1. Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο εξοπλίζεται από την ηλεκτρονική διαχείριση εισαγωγής και γκαζιού, Yamaha Chip Controlled Intake (YCC-I) και Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) αντίστοιχα. Οι αλλαγές των ταχυτήτων στο εξατάχυτο κιβώτιο, γίνονται αβίαστα μέσω ενός μονόδρομου συμπλέκτη και την βοήθεια του quick-shifter.


Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Στόχος να κρατηθεί το βάρος χαμηλά

Το πλαίσιο της νέα R6 Race συνδυάζεται με ένα υποπλαίσιο από μαγνήσιο και ένα ρεζερβουάρ αλουμινίου, με στόχο την διατήρηση του βάρους σε  χαμηλά επίπεδα. Το ιαπωνικό supersport, θα είναι διαθέσιμο για το 2022 στο Tech Black χρώμα, που δημιουργεί μια όμορφη αντίθεση με τα χρυσά πιρούνια. Το κομμάτι των αναρτήσεων έχει αναλάβει η KYB, εξοπλίζοντας την R6 με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αγωνιστικό set-up, με τα μπροστινά πιρούνια να είναι διαμέτρου 43mm. Φώτα, καθρέφτες και άλλα πράγματα που είναι «άχρηστα» για το περιβάλλον μιας πίστας, λάμπουν δια της απουσίας τους αφήνοντας ένα σπαρτιάτικο σύνολο, που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορήσει σε δημόσιους δρόμους. Αναφορικά, οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2022.


Η εναλλακτική επιλογή της R6 GYTR

Δίπλα στην παραπάνω έκδοση για το 2022, θα στέκεται η R6 GYTR, η οποία θα πωλείται σε συγκεκριμένα σημεία πώλησης. Η συγκεκριμένη θα εξοπλίζεται με πληθώρα προϊόντων υψηλών επιδόσεων της GYTR (Genuine Yamaha Technology Racing), συμπεριλαμβανομένου της προγραμματίσιμης Superstock ECU. Στο στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει το αγωνιστικό σύστημα εξάτμισης της γνωστής Akrapovic, ατσάλινα σωληνάκια υψηλής συμπίεσης για αποδοτικότερο φρενάρισμα, ενώ το ABS σύστημα της GYTR έχει την δυνατότητα να απενεργοποιηθεί.
 


Χαρακτηριστικά ready-to-race

Η θέση οδήγησης, σε προδιαθέτει να γράψεις μερικούς γρήγορους γύρους με αγωνιστική σέλα ώστε να μην γλιστράς πάνω της και ρυθμιζόμενα μαρσπιέ-λεβιέδες για να ταιριάξουν καλύτερα στις δικές σου προτιμήσεις. Η εκκίνηση της μηχανής γίνεται από ένα κουμπί start/stop καθώς διαθέτει και σύστημα keyless. Το fairing της είναι κατασκευασμένο από εξαιρετικά ελαφρύ υλικό ανθρακονήματος- fiberglass, χωρίς χρώμα  εφόσον προορίζεται για αγωνιστική χρήση. Οι παραδόσεις της R6 GYTR θα ξεκινήσουν από τον Ιανουάριο του 2022.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »