Η σέλα έχει αρκετό αφρώδες και ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία (810 έως 825χιλ από το έδαφος), ενώ αυτή του συνεπιβάτη είναι πλέον φαρδύτερη και με περισσότερο αφρώδες σε σχέση με αυτή του προηγούμενου μοντέλου.
Από τους διακόπτες επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις και την ευαισθησία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Αυτά περιλαμβάνουν traction control με ευαισθησία κλίσης, σύστημα ελέγχου ολίσθησης (SCS), σύστημα αντισούζας LIF και σύστημα ελέγχου πέδησης (BC). Όλα τα παραπάνω συνεργάζονται με IMU 6 αξόνων και αν το επιθυμείς μπορούν να απενεργοποιηθούν.
Το εργονομικό τρίγωνο ρυθμίζεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη. Τα μαρσπιέ μπορούν να μετακινηθούν 14χιλ ψηλότερα και 4χιλ πιο πίσω ενώ το τιμόνι κατά 9 χιλ προς τα εμπρός και κατά 4χιλ ψηλότερα.