Αερόψυκτος κινητήρας 177 κυβικών

Ταμπούρο 110 χιλιοστών πίσω.

Ρετρό εμφάνιση και τροχοί με ακτίνες

Kawasaki W175

Η Kawasaki παρουσίασε μια νέα ρετρό μοτοσυκλέτα στα 175 κυβικά. Λέτε να δούμε μια καινούργια κατηγορία να δημιουργείται;

Το W175 παρουσιάστηκε στη Kawasaki Bike Week στην Τζακάρτα της Ινδονησίας και πρόκειται για μια ρετρό μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, η οποία όμως, προς το παρόν δεν προορίζεται για την Ευρωπαϊκή αγορά. Χρησιμοποιεί έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 177 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 12,8 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1,34 κιλά ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται από καρμπυρατέρ VM24 της Mikuni και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων μέσω ενός πολύδισκου υγρού συμπλέκτη.

Είναι εφοδιασμένο με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 30 χιλιοστών εμπρός, ενώ πίσω συναντάμε διπλά αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων. Για την επιβράδυνσή του φροντίζει ένας δίσκος 220 χιλιοστών εμπρός και ένα ταμπούρο 110 χιλιοστών πίσω, το οποίο ενισχύει τη ρετρό εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Πατάει σε ακτινωτούς τροχούς 17 ιντσών που φορούν ελαστικά διαστάσεων 80/100-17 και 100/90-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 13,5 λίτρων είναι μόλις 126 κιλά. Θα είναι διαθέσιμη σε μαύρο και λευκό-χρυσό χρώμα.

Αν μια τέτοια μοτοσυκλέτα καταφέρει να περάσει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 4 και βρει το δρόμο της προς την Ευρώπη και τη χώρα μας, θα μπορούσε να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία μοτοσυκλετών με κινητήρες 175 κυβικών.