Νέες αναρτήσεις για το Enduro

O εμπρός προβολέας δεν είναι LED.

73 ίπποι και 7.5 κιλά ροπής

Η έκδοση SMC

Νέα KTM 690 Enduro και SMC

Από τη γκάμα της KTM απουσίαζαν το 2017 τα μοντέλα 690 Enduro R και 690 SMC R, καθώς δεν πληρούσαν τις Euro 4 προδιαγραφές. Ο κατασκοπευτικός φακός όμως, συνέλαβε τα νέα 690 σε δοκιμές εξέλιξης.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Στις φωτογραφίες βλέπουμε το φαίρινγκ να είναι εντελώς διαφορετικό. Έχει μικρύνει αρκετά και φαίνεται να είναι ένα ενιαίο κομμάτι σε κάθε πλευρά, αντί για δυο. Η αλλαγή αυτή κάνει πιο λεπτό το εμπρός μέρος και επιτρέπει στον αναβάτη να έρθει πιο κοντά στον εμπρός τροχό για καλύτερο έλεγχο, ενώ και η σέλα είναι επανασχεδιασμένη, προφανώς με στόχο την βελτιωμένη άνεση.

Ο κινητήρας φαίνεται να είναι αυτός που χρησιμοποιεί το 690 Duke από το 2016, του οποίου η διάμετρος του εμβόλου είχε αυξηθεί κατά 3 χιλιοστά, ενώ η διαδρομή του είχε μειωθεί, ώστε ο κυβισμός να παραμείνει ο ίδιος, αλλά οι στροφές να ανεβαίνουν γρηγορότερα. Η απόδοσή του είναι 73 ίπποι και 7.5 κιλά ροπής.

Το παραδοσιακό υποπλαίσιο απουσιάζει, αφού στη θέση του υπάρχει το ρεζερβουάρ των 12 λίτρων. Το πιρούνι του Enduro είναι διαφορετικό και φαίνεται να είναι το Xplor των 48 χιλιοστών της WP που χρησιμοποιεί το 500 EXC-F που έχει διαδρομή 300 χιλιοστών. Αν χρησιμοποιηθεί και ένα αντίστοιχο αμορτισέρ πίσω, μπορεί η μοτοσυκλέτα να γίνει ακόμα πιο ικανή εκτός δρόμου. Οι αναρτήσεις του supermoto από την άλλη φαίνεται να παραμένουν ίδιες.

Τέλος, τα φλας και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED, όχι όμως ο εμπρός προβολέας, κάτι που μπορεί βέβαια να αλλάξει στο μοντέλο παραγωγής. Περιμένουμε τα δυο μοντέλα να κάνουν την εμφάνισή τους στην EICMA τον Νοέμβριο μαζί με το 790 Adventure.

Πηγή: www.motorcyclenews.com