Αυτή είναι η δίχρονη Langen

Αυτή είναι η δίχρονη Langen

Langen: Οι δίχρονες street δεν πέθαναν ποτέ!

Επιστρέφουν στο δρόμο οι δίχρονοι; Αυτό θέλει σίγουρα η βρετανική Langen, που παρουσίασε την νέα μοτοσυκλέτα της στα 250 κυβικά, με δικύλινδρο δίχρονο! Δείτε περισσότερα…

Η βρετανική, μικρής κλίμακας παραγωγής εταιρεία μοτοσυκλετών Langen ετοιμάζεται να δώσει «πνοή ζωής» στους δίχρονους κινητήρες, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια αποκτούν όλο και ισχυρότερο cult status. Επικαλώντας το πνεύμα της ρετρό μοτοσυκλετιστικής διασκέδασης πριν την επέλαση των προδιαγραφών ρύπων, η Langen ανακοίνωσε ότι θέτει την νέα, δίχρονη street μοτοσυκλέτα της, στην παραγωγή.
 
Το μοντέλο θα ξεκινήσει  την παραγωγή του με 100 αριθμημένα κομμάτια, από το καλοκαίρι του 2021, τα οποία θα διατεθούν έναντι 28.000 λίρων το καθένα, προ φόρων, ενώ όλες οι μοτοσυκλέτες θα είναι χειροποίητες και κατασκευασμένες κατά παραγγελία και θα διατεθούν αποκλειστικά στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρεία σχεδιάζει, ωστόσο, την  κατασκευή άλλων 150 κομματιών μέσα στο 2022, τα οποία μπορεί να ομολογκαριστούν αι για άλλες χώρες (χωρίς να γίνεται περαιτέρω διευκρίνιση).
 
Πως λοιπόν θα είναι, η νέα δίχρονη Langen; Αρχικά, ας ξεκινήσουμε από το μοτέρ: Ο δικύλινδρος που θα χρησιμοποιηθεί θα προέρχεται από την ιταλική Vins, η οποία τον είχε αναπτύξει για την Duecinquanta της. Το μοτέρ θα αποδίδει 75 ίππους και 4,6 kgm ροπής (καθόλου άσχημα για 250 κυβικά, δίχρονος γάρ…) και θα χρησιμοποιεί 2 στροφαλοφόρους σε αντίθετη περιστροφή που θα μπορούν να φτάσουν τις 14.500 στροφές. Η τροφοδοσία του θα γίνεται με ψεκασμό και η Langen δηλώνει ότι η μοτοσυκλέτα θα είναι «νόμιμη για εντός δρόμου χρήση».
 
Τα περιφερειακά της μοτοσυκλέτας είναι κορυφαία: Το πιρούνι εμπρός είναι της Ohlins, τα πίσω αμορτισέρ είναι της K-Tech και τα φρένα προέρχονται από την Hel. H μοτοσυκλέτα κάνει εκτενή χρήση ανθρακονημάτων και το βάρος της ανακοινώνεται μόλις στα 114 κιλά. Μάλιστα, η Langen ανακοίνωσε ότι το φινίρισμα στο ρεζερβουάρ και στην ουρά θα περιλαμβάνει και… φύλλο χρυσού 24 καρατίων (σε περίπτωση που είχατε την παραμικρή αμφιβολία για τον premium προσανατολισμό της…)!
 
Φυσικά, η Langen διευκρινίζει ότι η μοτοσυκλέτα είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη και ότι ο αναβάτης, θα μπορεί να επιλέξει πρακτικά τα πάντα: Διαφορετικό χρώμα, φινίρισμα πλαισίου και τροχών, ακόμα και τύπο ζαντών και πιρουνιού, αν δεν του αρέσουν οι εργοστασιακές επιλογές. Σύμφωνα με τις βρετανικές πηγές, και τα 100 κομμάτια της πρώτης παρτίδας έχουν ήδη… λογοδοθεί, οπότε ουσιαστικά αναμένεται μονάχα η «επίσημη» παρουσίαση της μοτοσυκλέτας, στις 23 Σεπτεμβρίου, στο Salon Prive του Blenheim Palace.