Η Harley-Davidson Forty-Eight θα είναι ένα από τα μοντέλα που θα αποχαιρετήσουμε στην Ευρώπη, για το 2021.

Harley-Davidson: Σταματάει 3 σειρές μοντέλων

Μεγάλες αλλαγές στην γκάμα της ιστορικής μάρκας φέρνουν οι προδιαγραφές Euro5, αναγκάζοντας την να διακόψει τη διάθεση πολλών μοντέλων. Δείτε ποια είναι αυτά.

Από την 1η Ιανουαρίου του 2021, ΚΑΘΕ μοτοσυκλέτα που πωλείται ως καινούργια στην Ευρώπη, θα πρέπει να συμφωνεί με τις προδιαγραφές Euro5, ακόμη και αν είναι μοντέλο που κυκλοφορεί ήδη από προηγούμενα έτη. Η Harley-Davidson δεν έχει, αυτή την στιγμή, κανένα μοντέλο που να συμμορφώνεται με τις νέες προδιαγραφές και ως εκ τούτου, πρέπει να κάνει μεγάλες αλλαγές στις μοτοσυκλέτες. Η Αμερικανική εταιρεία, λοιπόν, αποφάσισε να διακόψει την διάθεση σε 3 σειρές κυβισμού, για το 2021, στην Ευρώπη.
 
Πιο συγκεκριμένα, η «μπάλα»  παίρνει όλα τα μοντέλα που φέρουν τους κινητήρες των 750, 883 και 1.200 κυβικών. Αυτό σημαίνει ότι περίπου 10 μοντέλα, που τους φέρουν, δεν θα είναι πια διαθέσιμα από του χρόνου και σε αυτά συμπεριλαμβάνονται τα Street 750 και Street Rod, Iron 883, Superlow, Sportster 1200, Iron 1200, Forty-Eight, Super Low 1200LT και Roadster.
 
Για τις μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες της, η Harley-Davidson δεν ανακοίνωσε κάποιο τόσο δραστικό μέτρο, άρα αναμένεται ότι θα προσαρμοστούν στις προδιαγραφές Euro5 και θα συνεχίσουν να διατίθενται κανονικά. Αξίζει να σημειώσουμε εδώ, ότι τα μοντέλα δεν θα σταματήσουν να παράγονται, αλλά απλώς να διατίθενται στην Ευρώπη και η απόφαση απορρέει από τις μη προσδοκώμενες πωλήσεις, που δεν μπορούν να δικαιολογήσουν το κόστος συμμόρφωσης τους, με το Euro5.
 

  • Kostas

    Αν θέλουν να εναρμονίσουν και τις μοτοσικλέτες στο θέμα εκπομπής ρύπων (και καλώς να κάνουν) να τις εναρμονίσουν και στα αντίστοιχα έξοδα φορολόγησης όπως τα τέλη κυκλοφορίας. Δε γίνεται μία μοτοσικλέτα 1750 κυβικά (όπως τα νέα Harley) με ρύπους 135co2 να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 320€ και το αντίστοιχο αυτοκίνητο 150€...

      2