net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Και στο μαύρο χρώμα είναι πανέμορφο.

Φυσικός του χώρος (και μοναδικός) οι πίστες.

Όλο το κουστούμι είναι carbon.

Δύσκολα να μαντέψει κανείς πως αυτό ήταν κάποτε ένα R1.

Η DR Moto φτιάχνει το R1 στο απόλυτο trackbike.

Κάτω από τα πλαστικά κρύβεται μια κανινοκότατη CRT για MotoGP.

Θηριώδες πλαίσιο, απολύτως ρυθμιζόμενο.

Χωρίς τα πλαστικά του δείχνει ακόμη πιο εντυπωσιακό.

Γυμνό και ντυμένο. Προσέξτε τον τεράστιο αεραγωγό από ανθρακόνημα.

Όλα ανθρακονημάτινα, ελαφριά και μελετημένα για ισχύ.

Ακόμη και άβαφο δεν παύει να είναι λαχταριστό.

Πλαίσιο φτιαγμένο σε CNC από πανάλαφρο κράμα αλουμινίου.

Το απόλυτο R1

Η αγγλική DR Moto φτιάχνει μια μοναδική μοτοσικλέτα που απευθύνεται σε όποιον έχει βαθειά τσέπη και μεγάλες φιλοδοξίες. Με βάση το crossplane R1 του 2014, αυτό είναι μια άποψη πάνω στο απόλυτο trackbike.

 
Η πρώτη crossplane γενιά του Yamaha YZF-R1 προσφέρει μια εξαιρετική βάση για να στήσει κανείς μια κορυφαία αγωνιστική μοτοσικλέτα και αυτό ακριβώς έχει κάνει η DR Moto. Παίρνει ένα R1 προδιαγραφών 2014 και ουσιαστικά κρατά μόνο τον κινητήρα.

Αυτός τοποθετείται σε ένα πλαίσιο κατασκευασμένο από ένα ενιαίο κομμάτι billet αλουμινίου σε προδιαγραφές MotoGP με πλήρως ρυθμιζόμενη γεωμετρία - μιλάμε για γωνία κάστερ, έδραση ψαλιδιού, θέση οδήγησης, κατανομή βάρους, τα πάντα ρυθμίζονται. Όλα τα μέρη τριγύρω του έχουν επανασχεδιαστεί μαζί με το πλαίσιο με στόχο τη συγκέντρωση των μαζών γύρω από το κέντρο βάρους. Το τελικό μεταξόνιο είναι 1402 χλστ., 50 λιγότερα από το αρχικό του εργοστασιακού R1.

Στην ίδια λογική, το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο σε CNC από ένα ενιαίο μπλοκ αλουμινίου και ο πελάτης το παραγγέλνει στις ακριβείς προδιαγραφές σκληρότητας που ο ίδιος επιθυμεί.

Σε αυτό το πακέτο προσθέτουν ένα πιρούνι Ohlins FG 386, τη βασική επιλογή των ομάδων Open και CRT των MotoGP. Πίσω αντίστοιχα βρίσκουμε ένα αμορτισέρ Ohlins TTX 36, τι άλλο;

Ο κινητήρας προέρχεται από το εργοστασιακό R1, αλλά εδώ προσφέρεται με μια απόδοση άνω των 200 ίππων στον πίσω τροχό (όχι στον στρόφαλο) και με ένα αγωνιστικό κιβώτιο close ratio της Nova.

Το αγωνιστικό πακέτο ολοκληρώνεται με ένα ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης M1 της Motec, εξοπλισμένο με traction control, GPS για χαρτογράφηση της πίστας και αναλυτική αγωνιστική τηλεμετρία, σύστημα anti-wheelie, ηλεκτρονικό γκάζι και φυσικά πλήρες quickshifter κιτ που επενεργεί τόσο στα ανεβάσματα σχέσης όσο και στα κατεβάσματα.

Οι ζάντες είναι μαγνησίου από τη Marchesini 16,5 ιντσών, τα φρένα φυσικά ανατίθενται στη Brembo και τις αλουμινένιες billet monobloc ακτινικές τετραπίστονές της με ανθρακονημάτινους δίσκους 320 χλστ. Ο πελάτης έχει βέβαια την επιλογή να το πάρει μα ατσάλινους δίσκους αν το επιθυμεί, εξαρτάται από τη χρήση.

Για να το αποκτήσει κανείς θα πρέπει να είναι έτοιμος να βγάλει περίπου 127.000 ευρώ από την τσέπη γι αρχή, καθώς με τις απαραίτητες προσωπικές επιλογές το κόστος μπορεί να είναι και λίγο υψηλότερο. Προφανώς οι παραγγελίες γίνονται επί προσωπικού, μετά από επικοινωνία με την αγγλική εταιρεία. Στοιχεία θα βρείτε στην ιστοσελίδα της.

Δείτε το στις περσινές τελικές δοκιμές του στην ισπανική πίστα της Cartagena:


Δείτε το επίσης σε μια πρόσφατη συμμετοχή του τον περασμένο μήνα σε track day στην τσέχικη πίστα του Brno, καθώς ένα R1 του 2006 προσπαθεί μάταια να το ακολουθήσει:
 

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ