net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το νέο μοντέλο διαφημίζεται ως "ένα R1 για όλους".

Οι διαφορές από τα ακριβότερα αδέλφια του δεν είναι εμφανείς με το μάτι.

Ολόιδια μοτοσυκλέτα, με όλο το πακέτο ηλεκτρονικών του μεσαίου R1, δίχως σπάνια μέταλλα.

Αυτός ο χρωματισμός αποκαλείται επισήμως Intensity White/Raven/Rapid Red.

Αυτό είναι το δεύτερο χρώμα, αποκλειστικά για το R1S, το Γκρι Ματ.

Αυτό το γράφημα δημοσιεύεται στον αμερικανικό Τύπο αποκαλύπτοντας (δίχως αριθμούς) τι χάνει το R1S χωρίς τις βαλβίδες τιτανίου.

2016 Yamaha YZF-R1S

Γνωρίζαμε την ύπαρξή του, το περιμέναμε στη γκάμα του 2016, τώρα το έχουμε πλέον μπροστά μας, με φωτογραφίες και λιγοστές - πλην όμως σαφείς - πληροφορίες για το ποιόν του.

 
Η Yamaha από πρόπερσι είχε αφήσει να εννοηθεί πως το νέο της R1 θα κυκλοφορήσει σε τρεις εκδόσεις, όμως το 2015 είδαν το φως μόνο οι δύο, το κορυφαίο R1M και το βασικό μοντέλο YZF-R1.
Πριν λίγο καιρό ο Τύπος των ΗΠΑ ανακάλυψε τις εγκρίσεις του τρίτου μοντέλου, του YZF-R1S, για το οποίο σήμερα έχουμε τα σχεδόν επίσημα αποκαλυπτήρια. Λέμε σχεδόν διότι η Yamaha έδωσε στη δημοσιότητα μεν φωτογραφίες του νέου μοντέλου, όχι όμως και πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά.

Το R1S λοιπόν είναι, όπως υποπτευόμασταν, το φτηνότερο μέλος της οικογένειας. Για να φτάσει εκεί έχει αφαιρέσει από το σώμα του άφθονες ποσότητες μαγνησίου και τιτανίου, ήτοι το κάτω μέρος του κινητήρα, τα πλαϊνά καπάκια και τις ζάντες, καθώς και τις μπιέλες και τους λαιμούς των εξατμίσεων, με αποτέλεσμα να φορτωθεί περίπου τρία επιπλέον κιλά.

Παράλληλα, η κεφαλή του κινητήρα έχει δεχτεί μερικές τροποποιήσεις καθώς με ατσάλινες μπιέλες πλέον θα φτάσει σε ένα λίγο χαμηλότερο όριο στροφών, με την ανάλογη απώλεια δύναμης. Επισήμως η Yamaha δε δίνει αριθμούς, προσφέρει απλώς ένα γράφημα απόδοσης (χωρίς αριθμημένους άξονες) όπου φαίνεται πως η μοναδική διαφορά του κινητήρα σε απόδοση είναι το κόψιμο των πολύ υψηλών στροφών.

Όσον αφορά στο πληρέστατο πακέτο ηλεκτρονικών με την περίφημη αδρανειακή μονάδα που βρίσκεται στο επίκεντρό του, αυτό μεταφέρεται αυτοσύσιο και στο R1S.

Όλες αυτές οι αλλαγές επί της ουσίας σημαίνουν πως αυτή η έκδοση του R1 είναι πιθανότατα και η πιο κατάλληλη για χρήση στον δρόμο.

Στις ΗΠΑ η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη από τον Φεβρουάριο έναντι 14.990 δολλαρίων, σε δύο εκδόσεις με γκρι ματ ή κόκκινο-άσπρο-μαύρο χρώμα.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ