net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ανανέωση για το supersport μοντέλο της ΚΤΜ, με αλλαγές σε καίρια σημεία.

Διακρίνεται η νέα εξάτμιση και τα μαρσπιέ συνοδηγού.

Μεγαλύτερος εμπρός δίσκος φρένου για το RC390, πλέον στα 320 mm.

Ανανέωση του ΚΤΜ RC390

Σε αλλαγές προέβη η Αυστριακή εταιρεία στο supersport μοντέλο της, το οποίο πλέον προσαρμόστηκε στις προδιαγραφές ρύπων Euro 4, ενώ θα φέρει και συμπλέκτη ολίσθησης.

 
Για το 2016, το ΚΤΜ RC390 θα είναι πλέον διαθέσιμο με κάποιες αλλαγές, τις οποίες πραγματοποίησε η πορτοκαλί εταιρεία, εισακούγοντας τις γνώμες των αναβατών αλλά και συμμορφώνοντας το με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 4. 

Το μοντέλο θα φέρει πλέον την εξάτμιση στο πλάι, με αποτέλεσμα η απόσταση από το έδαφος να είναι μεγαλύτερη (μια λύση που την είδαμε και στις κατασκοπευτικές φωτό του Duke 390 που αναπτύσσεται). Με την ευκαιρία αυτή, η ΚΤΜ ανανέωσε επίσης τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη. Σημαντική αλλαγή στο μοντέλο θα είναι η προσθήκη ενός συστήματος ride by wire, του οποίου η απόκριση θα είναι «ρυθμισμένη για ομαλή λειτουργία και οικονομία», σύμφωνα με την ΚΤΜ. 

Επίσης, το νέο RC390 θα είναι διαθέσιμο με συμπλέκτη ολίσθησης (slipper clutch), με σκοπό να μειώνει την ολίσθηση του πίσω ελαστικού στα κατεβάσματα των ταχυτήτων. Το μοντέλο επίσης θα έχει έναν δίσκο φρένου στα 320 χιλιοστά εμπρός, 20 περισσότερα από το απερχόμενο μοντέλο. 

Τέλος, η μοτοσυκλέτα αποκτά ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου, ενώ αλλαγές έχουν γίνει στο ρεζερβουάρ του καυσίμου και στη σέλα του αναβάτη, η οποία απέκτησε επιπλέον αφρώδες, για περισσότερη άνεση. 

To μοντέλο θα φέρει την ίδια κινητήρια μονάδα των 373,2 κυβικών εκατοστών, με απόδοση 44 ίππους, ενώ το βάρος της κενής μοτοσικλέτας θα είναι 147 κιλά. 

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ