Η τεχνολογία των MotoGP συναντά τις μοτοσυκλέτες παραγωγής.

Το κιτ SSTK1 περιλαμβάνει ολόσωμη αγωνιστική εξάτμιση.

Εξαρτήματα από ανθρακονήματα και αλουμίνιο βοηθούν στο να μειωθεί το βάρος.

Aprilia RSV4 RF

Ήταν αναμενόμενο ότι τα αεροδυναμικά φαίρινγκ που είδαμε φέτος στα MotoGP θα έβρισκαν το δρόμο τους προς τις μοτοσυκλέτες παραγωγής και η Aprilia είναι η πρώτη που τα υιοθετεί στην RSV4.

Η RSV4 RF είναι μια χειροποίητη μοτοσυκλέτα με έναν εντυπωσιακό V4 κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 215 ίππους στον στρόφαλο και έχει δεχθεί ιδιαίτερη περιποίηση από τους μηχανικούς της εργοστασιακής αγωνιστικής ομάδας, ώστε να γίνει το ιδανικό όπλο για track days, αλλά και αγώνες.  Από την επόμενη χρονιά θα εφοδιάζεται και με αεροδυναμικά πτερύγια στο φαίρινγκ.

Η Aprilia τα ονομάζει «αεροδυναμικά προσαρτήματα» και έχουν εξελιχθεί από το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας με βάση αυτά που χρησιμοποιεί η RS-GP των MotoGP με στόχο να βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση της μοτοσυκλέτας. Πλέον, και οι κοινοί θνητοί μπορούν να επωφεληθούν από αυτή την τεχνολογία και όχι μόνο, αφού το κιτ SSTK1 περιλαμβάνει ακόμα νέα πιστόνια, διαφορετικές κεφαλές και ολόσωμη αγωνιστική εξάτμιση.

Τέλος, η μπαταρία λιθίου, το νέο ρεζερβουάρ και εξαρτήματα από ανθρακονήματα και αλουμίνιο βοηθούν στο να εξοικονομηθούν 10 κιλά βάρους.