Είναι αυτό το ανανεωμένο Triumph Tiger του 2020;

Είναι αυτό το ανανεωμένο Triumph Tiger του 2020;

Είναι αυτό το ανανεωμένο Triumph Tiger του 2020;

Triumph Tiger: Ολοκαίνουργιο το 2020;

Ένα ολικά ανανεωμένο Triumph Tiger εμφανίζεται σε φωτό κατασκοπείας από το εξωτερικό με πολλές αλλαγές! Δείτε περισσότερα…

Το Triumph Tiger είναι μια από τις πιο πετυχημένες μοτοσυκλέτες της Triumph και στην χώρα μας, πιθανότατα η πιο επιτυχημένη. Χαράς ευαγγέλια λοιπόν, η είδηση που αποκαλύπτουν βρετανικά μέσα, ότι το Tiger ετοιμάζεται να δεχθεί ριζική ανανέωση για το 2020.

Οι εικόνες προέρχονται από το Morebikes, το οποίο είναι συνήθως πολύ δραστήριο όσον αφορά νέα μοντέλα. Δείτε τις εικόνες που εξασφάλισε… Αν μιλάμε για το νέο Tiger, τότε η μοτοσυκλέτα είναι εντελώς διαφορετική και αυτό που κάνει «μπαμ» είναι ο νέος κώδικας εμφάνισης.

Πιο λεπτή και πιο ψηλή μοτοσυκλέτα, με πιο καθαρές γραμμές, διαφορετικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες και διαφορετικά φωτιστικά σώματα. Προσέξτε το νέο «μούτρο» με τον προβολέα που ναι μεν κρατά το χαρακτηριστικό Tiger σχήμα, αλλά είναι πολύ μικρότερος και σαφέστατα τεχνολογίας LED. Επίσης, τέρμα το μονό, ενιαίο ψυγείο: Στην νέα μοτοσυκλέτα, είναι ευδιάκριτα δύο ψυγεία εκατέρωθεν του κινητήρα.
Η ψηλή σιλουέτα της μοτοσυκλέτας αποκαλύπτει έντονες off-road προδιαγραφές, καθώς οι τροχοί φαίνεται ότι είναι 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω και ακτινωτοί. Ακόμα, διακρίνεται νέο υποπλαίσιο, νέο πιρούνι (τουλάχιστον στην συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, που μοιάζει να είναι της Ohlins) και εμπρός φρένα Brembo. Η ζελατίνα είναι επίσης πολύ μικρότερου μεγέθους και πιο στενή.

Όπως φαίνεται λοιπόν, η Triumph ακολούθησε μια νέα τάση στον σχεδιασμό on-off, παίρνοντας το «παράδειγμα» της Honda Africa Twin ή της Tenere 700: Ψηλή και στενή μοτοσυκλέτα, με τονισμένα τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά της και χωρίς υποβλητικό όγκο. Θα είναι άραγε αυτό μια ακόμα μόδα, μια ξεχωριστή υποκατηγορία των on-off ή πλέον μιλάμε για μια νέα σχεδιαστική γλώσσα;

Οι Βρετανοί δημοσιογράφοι πιστεύουν ότι έχουμε να κάνουμε με το νέο Tiger 1000 –ναι, ούτε 1050 ούτε 1200. Πρέπει φυσικά να περιμένουμε ώστε να δούμε πότε το μοντέλο θα κάνει ντεμπούτο αλλά και πως θα τοποθετηθεί στην γκάμα της βρετανικής μάρκας.