Ιδού το νέο KTM 1290 Super Adventure στην τελική -όπως όλα δείχνουν-μορφή του.

Ιδού το νέο KTM 1290 Super Adventure στην τελική -όπως όλα δείχνουν-μορφή του.

Ιδού το νέο KTM 1290 Super Adventure στην τελική -όπως όλα δείχνουν-μορφή του.

KTM 1290 Super Adventure: Περισσότερες spy pics

Το «μαρτύριο της σταγόνας» περνούν οι φίλοι της KTM όσο η αναμονή για το επόμενο και αρκετά εξελιγμένο 1290 Super Adventure εντείνεται και αυτές είναι μερικές ακόμη spy pics που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ώρες. Δείτε περισσότερα…

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Είναι πλέον επιβεβαιωμένο ότι μια ολοκαίνουργια KTM 1290 Super Adventure έρχεται για το 2021 και, όσο περνάει ο καιρός, οι φωτογραφίες που το αποκαλύπτουν γίνονται ολοένα και περισσότερες. Στο τελευταίο πόνημα των κατασκόπων του εξωτερικού, βλέπουμε την μοτοσυκλέτα πιο «ακάλυπτη» από ποτέ, σχεδόν στην τελική της μορφή!
 
Ας δούμε μαζί της λεπτομέρειες. Αρχικά, στο εμπρός μέρος φαίνεται το «εξωγήινο» φωτιστικό σώμα με τις αντισυμβατικές σχεδιαστικές γραμμές, ενώ ακριβώς από κάτω του βρίσκεται το σημείο, στο οποίο θα τοποθετηθεί το ραντάρ της Bosch. O νέος αυτός αισθητήρας θα συνεργάζεται με το adaptive cruise control που θα διατηρεί σταθερή την απόσταση της μοτοσυκλέτας από το προπορευόμενο όχημα, ενώ ανοίγει δυνατότητες για ακόμα περισσότερες λειτουργίες με την χρήση του όπως, για παράδειγμα, το αυτόματο φρενάρισμα.
 
Πηγαίνοντας προς τα πίσω, διακρίνουμε το ευμεγέθες «κοστούμι» του 1290 Super Adventure, το οποίο καλύπτει το νέας σχεδίασης ρεζερβουάρ: Αυτό θα εκτείνεται και στα πλάγια της μοτοσυκλέτας, προσφέροντας μεγαλύτερη χωρητικότητα καυσίμου χωρίς μεγάλη αύξηση του όγκου της μοτοσυκλέτας και αναγκαστική ανύψωση του κέντρου βάρους της. Παράλληλα, φαίνεται πως η KTM έχει επιλέξει την χρήση δύο ψυγείων αντί ενός, τα οποία είναι τοποθετημένα εκατέρωθεν του εμπρός τροχού. Με αυτή την λύση, αναμένεται καλύτερη ροή αέρα σε αυτά για πιο αποτελεσματική απαγωγή θερμότητας, ενώ οι εξαγωγές του θερμού αέρα βρίσκονται μπροστά από τον αναβάτη, κάτι που σίγουρα συμβάλλει και στην άνεση.
 
Η μοτοσυκλέτα φέρει ένα εντελώς νέο και ιδιαίτερα ευμεγέθες ψαλίδι, αλλά και νέο υποπλαίσιο. Προτού.. κράξετε την μεγάλη εξάτμιση, να σας θυμίσουμε ότι η μοτοσυκλέτα καλείται να «περάσει» τις προδιαγραφές Euro5, κάτι που πρέπει να γίνει με ελάχιστες ή καθόλου απώλειες ιπποδύναμης. Είναι λογικό ότι το σύστημα εξάτμισης πρέπει να γίνει μεγαλύτερο και η KTM δείχνει ότι έχει ασχοληθεί εκτενώς, ώστε η σχεδίαση του τελικού να μην είναι «αδιάφορη» και ξερή.
 
Περισσότερες και ακριβέστερες πληροφορίες αναμένονται, όπως επίσης περιμένουμε εναγωνίως και την στιγμή της επίσημης παρουσίασης του 1290 Super Adventure 2021.

(Φωτό: RideApart)