net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Yamaha R6 στη μάχη των 600

Το R6 της επόμενης χρονιάς ίσως να μην φαίνεται και τόσο διαφορετικό από το φετινό μοντέλο, όμως κάτω από την αιχμηρή του εμφάνιση το 600άρι supersport της Yamaha έχει υποστεί μερικές σημαντικές αναβαθμίσεις που στοχεύουν στην βελτίωση του ήδη πολύ καλού χειρισμού της.

 
Όπως πάντα, η κατηγορία των supersport θα έχει αρκετά δυνατές μάχες και το 2008. Με το Daytona 675 της Triumph να βραβεύεται ως το καλύτερο τα τελευταία δύο χρόνια, οι Ιάπωνες κατασκευαστές ρίχνουν όλο το μεράκι και τη τεχνογνωσία στην κατηγορία των 600 κυβικών εκατοστών για να πάρουν πίσω τα σκήπτρα.

Το Yamaha YZF-R6 της επόμενης χρονιάς περιλαμβάνει περισσότερα ηλεκτρονικά καλούδια και έξυπνη τεχνολογία κατευθείαν από την πίστα σε σύγκριση με οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο της εταιρίας.
Μπορεί από την όψη του, που παραμένει η ίδια με τη περσινή, αρκετοί να πουν πως απλά πρόκειται για ένα μικρο-φρεσκάρισμα… Στην πραγματικότητα όμως πρόκειται για ένα πλήρες “εσωτερικό lifting” κάτω από τα πλαστικά της μοτοσικλέτας.

Ο κυρίαρχος των πιο ενδιαφερουσών αναβαθμίσεων είναι το ηλεκτρονικό σύστημα εισαγωγής, το οποίο υπήρχε το 2007 στο R1 αλλά και στις MV Agusta.
Με αυτό το σύστημα η μοτοσικλέτα αποδίδει ομαλότερη δύναμη στα χαμηλά με μακρύτερο σύστημα εισαγωγής, όμως επωφελείται από τους μικρότερους αεραγωγούς εισαγωγής για μέγιστη δύναμη στα ψηλά.

Το σύστημα YCC-I (Yamaha Chip-Controlled Intake system) έχει ένα σύνολο ελαφριών χοανών ρητίνης που μακραίνουν την εισαγωγή στα χαμηλά, αλλά σηκώνονται όταν η μοτοσικλέτα φθάσει σε έναν ορισμένο αριθμό στροφών ώστε να δώσουν τη σκυτάλη στις μικρότερες εισαγωγές. Η Yamaha υποστηρίζει πως η μετάβαση είναι γρήγορη, ομαλή και μη ανιχνεύσιμη.

Το R6 του 2008 θα διατηρήσει την ανανεωμένη έκδοση του συστήματος ηλεκτρονικού ελέγχου του γκαζιού που δούλεψε πολύ καλά στα μοντέλα του 2007.
Ο δυνατός κινητήρας θα αποδίδει 135 “υγιή” άλογα μέσω τον εμβόλων υψηλότερης συμπίεσης που έχει χρησιμοποιήσει η Yamaha από οποιοδήποτε μοντέλο.

Το πλαίσιο έχει επίσης αναβαθμιστεί. Συγκεκριμένα, έχει μειωθεί το πάχος του κυρίως πλαισίου ώστε να γίνει περισσότερο εύκαμπτο στα πλαϊνά σημεία. Μπορεί να ακούγεται περίεργο, βλέποντας τα τελευταία χρόνια τα πλαίσια να γίνονται όλο και πιο δύσκαμπτα, όμως λίγη ευκινησία στο πλάι ενεργεί σαν εφεδρική ανάρτηση που κρατάει τα ελαστικά σωστά τοποθετημένα στην άσφαλτο, όταν οι αναρτήσεις δουλεύουν στα όριά τους.

Το υποπλαίσιο που κρατάει τη σέλα αλλά και την ουρά είναι τώρα κατασκευασμένο από υπερ-ελαφρύ μαγνήσιο κάτι που μειώνει κατά 1 κιλό περίπου το βάρος της μοτοσικλέτας. Ο πίσω τροχός φιλοξενείται από ένα επανασχεδιασμένο ψαλίδι, κάτω από την ελαφριά πίσω ανάρτηση. Και το πιρούνι αλλά και η πίσω ανάρτηση έχουν την ίδια απόσβεση κραδασμών στις μικρές και μεγάλες ταχύτητες, όπως και τα μοντέλα 2006/2007. Οι δισκόπλακες είναι κατά 0.5 χιλιοστά παχύτερες, προσθέτοντας το γυροσκοπικό στον μπροστινό τροχό.

Η θέση οδήγησης έχει, επίσης, αλλάξει. Αν βρήκατε το προηγούμενο R6 κάπως extreme με την θέση βασισμένη στην αγωνιστική οδήγηση, ίσως να σας τρομάξει λίγο το ότι το νέο μοντέλο θα έχει ελαφρώς πιο “σκυφτό” μπροστινό, κάτι που η Yamaha θεωρεί ότι είναι καλύτερο ώστε ο αναβάτης να έχει μεγαλύτερη επαφή με τα στοιχεία που μπορεί να πάρει από το μπροστινό μέρος της μοτοσικλέτας.
Με λίγα λόγια δίνεται βάση στον αγωνιστικό χαρακτήρα του νέου R6 και όχι στην οδηγική άνεση.

Το νέο Yamaha YZF-R6 αποτελεί, λοιπόν, έναν από τους κυριότερους ανταγωνιστές των υπολοίπων Ιαπωνικών εταιριών στην πιο αυστηρή κατηγορία παραγωγής όλων των μοτοσικλετών…

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ