net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με μικρές αλλαγές στην εμφάνισή και πιο σημαντικές στα ηλεκτρονικά του έρχεται το ανανεωμένο R1 για το 2012.

Μία από τις πρώτες φωτογραφίες του R1, στην ειδική του έκδοση για τα 50 χρόνια της εταιρίας στα MotoGP. Λογικά, λίγο μετά τη συναρμολόγησή του στο εργοστάσιο.

Όπως φαίνεται και από την μικρή πλακέτα που έχει τοποθετηθεί στο R1, η ειδική έκδοση θα παραχθεί σε 2.000 αντίτυπα.

Η νέα πάνω πλάκα του τιμονιού είναι εμπνευσμένη από τη μοτοσικλέτα της εταιρίας που αγωνίζεται στα MotoGP. Και έμβλημα για τα 50 χρόνια στο ρεζερβουάρ.

Πρώτες φωτό: ανανεωμένο Yamaha R1

Το φως της δημοσιότητας είδαν οι πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου Yamaha R1 λίγες ώρες πριν από την επίσημη παρουσίαση του από τον Ιάπωνα κατασκευαστή. Πέρα από τις μικρές αισθητικές επεμβάσεις θα φέρει για πρώτη φορά και traction control.

 
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τις ιστοσελίδες motorcyclenews.com και visordown.com, η Yamaha προχώρησε σε κάποιες μικρές αλλαγές αισθητικής φύσεως που εντοπίζονται στο φέρινγκ της μοτοσικλέτας και ειδικότερα στην σχεδίαση της καρίνας. Αλλαγές υπάρχουν και στην περιοχή των φώτων με την ανασχεδίαση των πλαστικών που τα περιβάλλουν και την προσθήκη LED.

Μικρές αλλαγές βλέπουμε και στο πίσω μέρος με τα καλύμματα των εξατμίσεων να έχουν ανασχεδιαστεί ενώ από το σχεδιαστήριο πέρασαν και οι απολήξεις των εξατμίσεων που διατηρούν τη θέση τους κάτω από τη σέλα. Τέλος, στο αισθητικό τομέα αλλαγές υπάρχουν και στην πάνω τιμονόπλακα η οποία θυμίζει τώρα αυτή της M1 που τρέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP.
Επίσης, όπως αναμενόταν, η ιαπωνική εταιρία θα διαθέσει στην αγορά και μία ειδική έκδοση του μοντέλου για να γιορτάσει τα 50 χρόνια συμμετοχής της στους αγώνες MotoGP, με τις διαφορές να εντοπίζονται στα χρώματα που θα φέρει το superbike.

Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο με το πλαίσιο, τον κινητήρα και τις αναρτήσεις να παραμένουν ως έχουν. Αναβάθμιση έχει δεχτεί η κεντρική μονάδα ελέγχου του μοτέρ η οποία φέρει νέα χαρτογράφηση για τον ψεκασμό με στόχο την βελτίωση της απόδοσης στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας.

Η σημαντικότερη αλλαγή στα ηλεκτρονικά σε σχέση με το μοντέλο των δύο τελευταίων ετών βρίσκεται στην τοποθέτηση συστήματος πρόσφυσης του πίσω τροχού το οποίο θα διαθέτει έξι διαφορετικές ρυθμίσεις. Tο ηλεκτρονικό σύστημα συγκρίνει την ταχύτητα του εμπρός και πίσω τροχού και στην περίπτωση που εντοπίσει διαφορά επεμβαίνει στην ανάφλεξη αλλά και στο άνοιγμα των πεταλούδων των σωμάτων του ψεκασμού.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το ανανεωμένο R1 θα έχουμε κατά την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου σε λίγες ώρες.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ