net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

H Dream Team του R1 ποζάρει με όλα τα πνευματικά της τέκνα.

Ο Γενάρχης του 1998.

To πρώτο ψεκαστό R1, 2002.

Ολοκαίνουργιος κινητήρας, ram-air για πρώτη φορά σε R1, εξατμίσεις στην ουρά, ακτινικές δαγκάνες, είμαστε στο 2004.

Το 2007 έφερε την επόμενη ανανέωση: Νέο Deltabox, νέος κινητήρας με εισαγωγές μεταβλητού μήκους YCC-I και ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T, μονόδρομο συμπλέκτη και ιπποδύναμη που πλησιάζει τα 155 άλογα.

Το crossplane μοντέλο του 2009, η τεχνολογία των M1 από τα MotoGP στο γκαράζ μας.

Η νέα γενιά είναι εδώ να γράψει τη δική της ιστορία. Πλέον βρισκόμαστε στη γειτονιά των 200 ίππων, από τους 140 όταν ξεκινούσε το ταξίδι το 1998.

Δεκαεπτά χρόνια YZF-R1 συναντώνται στην πίστα

Κατά την παρουσίαση του νέου R1 στην Αυστραλία η Yamaha βρήκε την ευκαιρία να συγκεντρώσει τους project leaders όλων των R1 από το 1998, σε μια εκδήλωση που απέδειξε στην πράξη πως "We R1".

 
Η πίστα Sydney Motorsport Park Eastern Creek φιλοξένησε πριν λίγο καιρό την επίσημη παρουσίαση του νέου YZF-R1 στην Αυστραλία, όπου οι απεσταλμένοι του Τύπου περίμεναν πώς και πώς να βρεθούν στη σέλα της νέας superbike της Yamaha, ωστόσο στο περιθώριο της οδηγικής παρουσίασης οι Ιάπωνες είχαν σκαρώσει μια πολύ συγκινητική εκδήλωση.

Όλοι οι project leaders των εκάστοτε R1 βρέθηκαν συγκεντρωμένοι στον ίδιο χώρο, μίλησαν για το όραμα του καθενός κατά την εξέλιξη του μοντέλου που είχε στην αρμοδιότητά του. Οι κ.κ. Kunihiko Miwa (1998), Yoshikazu Koike (2002-2004), Mokoto Shimamoto (2007), Toyoshi Nishida (2009) και ο πιο πρόσφατος υπεύθυνος εξέλιξης των YZF-R1 και R1M Hideki Fujiwara (2015) στη συνέχεια φόρεσαν τις φόρμες τους και έκαναν μερικούς γύρους στην πίστα όλοι μαζί για να αποτυπώσουν 17 χρόνια εξέλιξης σε ένα πλάνο.

Η Yamaha έχει δημοσιεύσει ένα ωραιότατο βίντεο όπου ο καθένας εκ των προαναφερθέντων κυρίων μας συστήνεται και μας εξηγεί σύντομα πως ενσωμάτωσε το αγωνιστικό DNA της Yamaha στο δικό του YZF-R1.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ