Honda CB 500X: Η άγρια πλευρά της πόλης!

Το Honda CB 500 X με ανανεωμένα χαρακτηριστικά πολυχρηστικότητας, παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο και ακαταμάχητο allround σύνολο που θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για την καθημερινή σου μοτοσικλέτα.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Το CB 500 X έχει γίνει πιο περιπετειώδες, διατηρώντας παράλληλα όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το καθιστούν ως μια μοτοσικλέτα καθημερινής μετακίνησης, κατάλληλη για όλους. Με την προσθήκη του τροχού 19 ιντσών, οι εκτός δρόμου δυνατότητες έχουν αυξηθεί, με αποτέλεσμα το Χ να αποτελεί μια  all-round μοτοσικλέτα που κάνει κυριολεκτικά τα πάντα καλά, εντός και εκτός δρόμου, όλη μέρα, κάθε μέρα.

Η τιμή του Honda CB 500 X ανέρχεται στα 7.400 ευρώ



Στο νέο CB 500 X  δεν έχουμε να κάνουμε με κάποια σχεδιαστική επανάσταση, αλλά περισσότερο με εξέλιξη της υπάρχουσας αισθητικής ταυτότητας.  Οι άνθρωποι της Honda προχώρησαν σε στοχευόμενες αλλαγές, οι οποίες  αναμόρφωσαν το νέο μοντέλο, δίνοντας του μια πιο μοντέρνα και φρέσκια εμφάνιση. Ταυτόχρονα του έχουν προσδώσει μια πιο άγρια adventure νότα.

Ο δικύλινδρος 8-βάλδιδος υγρόψυκτος κινητήρας των 471 κυβικών εκατοστών, είναι αρκετά δημοφιλής για την φιλικότητα, την ισορροπημένη απόδοση και το πλεονέκτημα της καταλληλότητας του, για κατόχους διπλώματος Α2. Στην νέα του εκδοχή, η ροπή βελτιώθηκε κατά 4%, στο φάσμα μεταξύ 3.000 -7.000 σ.α.λ. Η μέγιστη τιμή της ανέρχεται στα 4,4kg-m στις 7.000σ.α.λ με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 47 ίππους στις 8.500σ.α.λ. Νέα προσθήκη ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης ταχυτήτων, που επιτρέπει ελαφρύτερες αλλαγές ταχυτήτων και εξομαλύνει τα απότομα κατεβάσματα, αποτρέποντας το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού.



Το νέο CB καταφέρνει να ανταποκριθεί σε κάθε δοκιμασία που θα του αναθέσεις. Το εργονομικό τρίγωνο σχηματίζει μια  υπέρ-άνετη θέση οδήγησης  χάρη στην ψηλότερη σέλα και τις μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων.

Μέσα στην πόλη η ελαφριά αίσθηση  σε συνοδεύει όταν επιχειρείς ελιγμούς  μέσα στην κυκλοφοριακή κίνηση. Εκτός των αστικών τειχών, θα ταξιδέψει άνετα με ταχύτητες 120-140 χλμ./ώρα χωρίς να κουράσει τον οδηγό, αφού η αεροδυναμική έχει βελτιωθεί σε σχέση με τον προκάτοχο του και η ψηλότερη ζελατίνα κόβει αρκετό από τον αέρα που φτάνει στον αναβάτη.



Το νέο Χ έχει σαφώς περισσότερες δυνατότητες στις εκτός δρόμου συνθήκες από το προηγούμενο μοντέλο. Ο νέος 19άρης τροχός βελτιώνει το χειρισμό και σου δίνει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, ενώ σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος και τον εύκολο χειρισμό αυτής της κατηγορίας, το Χ θα αντιμετωπίσει χωρίς δισταγμό μεγάλες λακκούβες, νεροφαγώματα και πέτρες. Οι αναρτήσεις με τις μεγαλύτερες διαδρομές , απορροφούν τα πάντα στο διάβα τους και εξασφαλίζουν σιγουριά και σταθερότητα σε κάθε κακοτράχαλη ασφάλτινη είτε χωμάτινη επιφάνεια.

Μάθετε περισσότερα εδώ

  • Γιαννης

    Πάρα πολύ καλό.ευκολο και χρηστικό,η δύναμη αρκετή,για χρήση στο χώμα έπρεπε να είναι 20 κιλά ελαφρυτερο

      9