Honda Forza 300: Η πολυτέλεια συναντά την άνεση

Με ανανεωμένη εμφάνιση, πιο μαζεμένες διαστάσεις, βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και premium εξοπλισμό που αυξάνει τη χρηστικότητα, λέξεις όπως πρακτικότητα και ευκολία χρήσης μπαίνουν στο τσεπάκι των αρετών του Forza και το καθιστούν το κατάλληλο scooter για καθημερινή μετακίνηση.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Το ανανεωμένο Forza επιστρέφει δυναμικά στην κατηγορία των 300 κυβικών όντας ελαφρύτερο, μικρότερο, εξυπνότερο και πιο σπορ, ορθώνοντας το premium ανάστημα του.
 
Το σώμα του scooter χαρακτηρίζεται από τη GT φιλοσοφία αλλά είναι γεμάτο γωνίες, με τα ασημένια τμήματα που παρεμβάλλονται σε μούτρο, μπροστινά και πλευρικά καλύμματα να προσδίδουν μια ακόμα πινελιά κομψότητας διατηρώντας μια πιο premium αίσθηση. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED με το εμπρός μέρος να ενσωματώνει και φώτα ημέρα DRL. Ποιοτικά έχει δοθεί προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια με την προσεγμένη βαφή των επιμέρους τμημάτων και τα άψογα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και παρέχουν σωστή συναρμογή.  
 
Το ύψος της σέλας αυξήθηκε φτάνοντας τα 780 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος και τοποθετεί πιο ψηλά το σώμα του αναβάτη χαρίζοντας μεγαλύτερη ορατότητα. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από αυτή, είναι υπέρ του δέοντος επαρκής, αφού μπορεί να φιλοξενήσει δύο full face κράνη, ενώ προσφέρει και δυνατότητα διαχωρισμού σε διαμερίσματα αν ο αναβάτης το επιθυμεί. Ο ηλεκτρικός ανεμοθώρακας  ελέγχεται μέσω ενός διακόπτη στην αριστερή χειρολαβή και έχει δυνατότητα ρύθμισης 140 χιλιοστών από το ελάχιστο έως το άνω μέγιστο σημείο της.


 
Ο μονοκύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας, χωρητικότητας 279 κυβικών εκατοστών είναι ίδιος με αυτόν που συναντάμε στο SH 300, αλλά με βελτιωμένα χαρακτηριστικά ισχύος και μειωμένη κατανάλωση. Η απόδοση των 25 ίππων στις 7.000σ.α.λ και η μέγιστη ροπή των 2,8 kg-m στις 5.750 σ.α.λ σε συνδυασμό με το μειωμένο συνολικό βάρος προσφέρουν  βελτιωμένες επιδόσεις. Η πιο σημαντική προσθήκη αφορά το selectable torque control το οποίο υπολογίζει το λόγο ολίσθησης πριν ελέγξει τη ροπή του κινητήρα μέσω της τροφοδοσίας καυσίμου.
 
Το ολοκαίνουργιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο επέφερε μείωση του συνολικού βάρους κατά 12 ολόκληρα κιλά σταματώντας τη ζυγαριά στα 182 πλήρης υγρών. Το πιρούνι των 33 χιλιοστών με την υδραυλική προφόρτιση συνδυάζεται με ένα ζεύγος αμορτισέρ που διαθέτουν 7 στάδια ρύθμισης της προφόρτισης. Ένας μονός δίσκος 256 χιλιοστών μπροστά και ένας δίσκος 240 χιλιοστών πίσω, εκτελούν χρέη επιβράδυνσης, με το δικάναλο ABS της Bosch να αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας.



Η εκκίνηση του «ηλεκτρικού» κινητήρα γίνεται keyless και η αθόρυβη λειτουργία  του, υποστηρίζεται από τους μηδενικούς κραδασμούς. Οι μαζεμένες διαστάσεις ευνοούν στην κίνηση της πόλης, ενώ το κοντύτερο μεταξόνιο και το μειωμένο βάρος έχουν αυξήσει κατακόρυφα την ευκινησία του μοντέλου. Εκτός των τειχών, απλώνεις τα πόδια στην πάνω μεριά της πλατφόρμας, ρυθμίζεις την ηλεκτρική ζελατίνα στο ψηλότερο σημείο της, κάθεσαι αναπαυτικά στη σέλα και απολαμβάνεις την GT πλευρά του Forza. Η σταθερότητα στα πολλά και η αμεσότητα στις στροφές είναι παράγοντες που σε ωθούν για κοντινές και όχι μόνο εκδρομές. 
 
Το Forza 300 τιμολογείται στα 5.990 ευρώ και στα 6.480 ευρώ στην έκδοση με Top Box