net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η πτώση του Stoner ήταν άκρως τρομακτική στο βίντεο και είναι τυχερός που δε χτύπησε περισσότερο.

Ο Casey Stoner πίστευε πραγματικά πως μπορούσε να κερδίσει με την ομάδα του, αλλά ένα τεχνικό πρόβλημα μας στέρησε την ευκαιρία να εξακριβώσουμε.

Μόλις καβάλησε το CBR1000RR της ομάδας MuSASHi RT HARC-PRO, ο Stoner πήρε τα ηνία του αγώνα, αλλά αυτό κράτησε μόλις έναν γύρο.

Λίγες ώρες μετά ο Αυστραλός γνώριζε τι είχε γίνει. Η επίσημη έρευνα τον δικαίωσε μερικές μέρες αργότερα.

To HRC ζητά συγνώμη από τον Stoner

Μετά από προσεκτική διερεύνηση των συνθηκών του ατυχήματος που άφησε τη Honda χωρίς νίκη στη Suzuka και τον Αυστραλό πρωταθλητή με δύο σπασμένα κόκκαλα, το HRC ζητά συγνώμη από τον Casey Stoner.

 
Η πολυδιαφημισμένη επιστροφή του Casey Stoner σε επίσημο αγώνα με τη Honda έγινε στον 8ωρο αγώνα αντοχής της Suzuka. Ο Stoner στην πρώτη του αλλαγή με τη μοτοσικλέτα της MuSASHi RT HARC-PRO μπήκε φουριόζος και σε λιγότερο από ένα γύρο είχε βρεθεί στην πρώτη θέση του αγώνα, όταν ξαφνικά έπεσε και μάλιστα άσχημα.

Λίγο αργότερα εξηγούσε πως δεν έκλεινε το γκάζι και, λόγω της φόρας που είχε, δεν προλάβαινε να το σώσει μόνο με τον συμπλέκτη, οπότε μοιραία βρέθηκε στα γρασίδια βλέποντας πίσω τον αεροφράκτη και τα λάστιχα ως δικλείδα ασφαλείας. Μόνο που, "τελικώς αποδείχθηκαν πιο σκληρά από όσο φαίνονταν πριν, έτσι καταλήξαμε με έναν σπασμένο αστράγαλο κι έναν σπασμένο ώμο. Λυπάμαι πολύ που δεν καταφέραμε να πάρουμε το αποτέλεσμα που πραγματικά πίστευα πως μπορούσαμε".

Η αρχική απόκριση του HRC ήταν πως θα γίνει μια λεπτομερής διερεύνηση του ατυχήματος για να βρεθί η αιτία. Μερικές μέρες αργότερα η αιτία εντοπίστηκε σε ένα προβληματικό καλώδιο γκαζιού, άρα ο Stoner είχε δίκιο, το γκάζι του είχε κολλήσει ανοικτό σε μια γρήγορη στροφή, αφήνοντάς του μηδενικό περιθώριο να αντιδράσει.
Για την ακρίβεια, το αρχικό πόρισμα της Honda μιλούσε για 26% ανοικτό γκάζι, δηλαδή ένα τέταρτο του γκαζιού, κάμποσο σε μια superbike των 200 ίππων που έρχεται σε μια πολύ γρήγορη στροφή.

Η επίσημη δήλωση του HRC λέει τα εξής: "Αυτό το πρόβλημα δεν είχε ξαναεμφανιστεί στο παρελθόν, ωστόσο η Honda Racing Corporation θα σταματήσει να χρησιμοποιεί αυτό το συγκεκριμένο σύστημα γκαζιού και θα σχεδιάσει ένα νέο για να χρησιμοποιεί στους αγώνες Αντοχής.
Το HRC θα ήθελε να ζητήσει συγνώμη από τον Casey Stoner και να τον ευχαριστήσει για την προσπάθεια που κατέβαλε ώστε να είναι παρών στον αγώνα των 8 Ωρών της Suzuka”.

Δείτε στη συνέχεια το τρομακτικό ατύχημα του Stoner στη Suzuka:

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ