300άρια για όλες τις δουλείες στα 4.000 ευρώ

Αστικές καλλονές που με τους αποδοτικούς κινητήρες και με τον πλούσιο εξοπλισμό τους, προσδίδουν χρώμα και χαρακτήρα στην καθημερινή μετακίνηση, πρωταγωνιστώντας στην πολυσυζητημένη κατηγορία των 300 κυβικών.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

Kymco People Gti 300: 4.260 ευρώ / 4.060 ευρώ μετρητοίς
Piaggio Beverly 300S: 4.140 ευρώ
Peugeot Geopolis 300RS: 3.690 ευρώ
Sym Citycom 300: 3.995 ευρώ / 3.695 ευρώ μετρητοίς


Πιο μαζεμένα σε διαστάσεις από τα GT, πιο ισχυρά από τα μικρομεσαία και πιο ευέλικτα από τα mega scooters, τα 300άρια που παρουσιάζουμε, φαίνεται να προσεγγίζουν περισσότερο από κάθε άλλη κατηγορία στην ευρύτερη οικογένεια των αυτόματων δίτροχων, την πολυπόθητη χρυσή τομή. Με καθένα από αυτά τα scooter θα κάνει τα πάντα, με τρόπο που υπερβαίνει τον μέσο όρο.

Σχεδίαση-Ποιότητα κατασκευής 

Αν και η ομορφιά άπτεται του υποκειμενικού στοιχείου, κανένα από τα τέσσερα scooter δεν είναι δύσπεπτο  αισθητικά. Το Peugeot είναι όμορφο με αντικειμενικά κριτήρια, έχοντας μια σχεδιαστική ταυτότητα που το κάνει να ξεχωρίζει, χωρίς να γίνεται υπερβολικό ή εκκεντρικό. Η σχεδίαση εκπέμπει ένα φινετσάτο δυναμισμό που κάθε άλλο παρά ξεπερασμένος είναι. Το Piaggio διαθέτει κλασσικές και φινετσάτες ρευστές γραμμές. Αντικειμενικά όμορφο, αρκούντως πολυτελές και άμεσα διακριτό ως συγκεκριμένη ταυτότητα το αποτέλεσμα, πιστοποιεί την ιταλική καταγωγή του scooter. To People, φέρει και αυτό κάποιες ρετρό πινελιές, οι οποίες όμως αναμειγνύονται μαζί με δυναμικά χαρακτηριστικά μέσα σε ένα πιο σύγχρονο σχεδιαστικό πλαίσιο, με την εικόνα να ισορροπεί ιδανικά μεταξύ αυτών των δύο κόσμων. Το SYM έχει up to date σύγχρονη σχεδίαση, με τις “αιχμές” και τις γωνιές να έχουν τον πρώτο λόγο, προβάλλοντας ένα πιο sporty χαρακτήρα. Όλοι οι κατασκευαστές έχουν βάλει τα δυνατά τους ώστε να μην υπάρχουν υστερήσεις σε βαφή, συναρμογή και ποιότητα υλικών και η αλήθεια είναι ότι παράπονο δεν καταγράφεται σε κανένα τομέα. Η Piaggio έχει βελτιώσει ακόμη περισσότερο την ποιότητα κατασκευής στα προϊόντα της, , χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι τα KYMCO και SYM υστερούν σε αυτό τον τομέα. Το αδιαμφισβήτητο κάλος του Geopolis, υποστηρίζεται και από την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, που αποπνέει μια αύρα πολυτέλειας.

Εργονομία- ¶νεση
Βασικός στόχος των scooter είναι να κρατούν ξεκούραστους αναβάτη και συνεπιβάτη. Ως εκ τούτου, εργονομικά δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα στα τέσσερα μοντέλα. Τα χέρια τοποθετούνται βολικά στα τιμόνια, οι σέλες είναι μεγάλες και αναπαυτικές και τίποτα δεν ενοχλεί ή ξενίζει ακόμα και για κάποιον που θα τα οδηγήσει για πρώτη φορά. Τα Geopolis και Citycom προσφέρουν μεγαλύτερη και ελαφρώς πιο καναπεδάτη σέλα, διαθέτοντας επίσης περισσότερο αέρα, έστω και κατ΄ ελάχιστο για τα πόδια του οδηγού. Piaggio και KYMCO ακολουθούν από κοντά με το τελευταίο να έχει την πιο sport θέση οδήγησης. Το σημείο στο οποίο το πάσχουν το People και το Geopolis όμως, δεν είναι η άνεση αλλά ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα, ο οποίος επαρκεί για την αποθήκευση ενός jet κράνους.  Beverly και Citycom τα πάνε πολύ καλύτερα σε αυτό τον τομέα, όντας ικανά να φιλοξενήσουν ένα full face κράνος και κάποια μικροαντικείμενα. Από εκεί και έπειτα και τα τρία διαθέτουν έξτρα μικρούς αποθηκευτικούς χώρους στις ποδιές τους (ντουλαπάκια) καθώς και γάντζους για την ανάρτηση και στήριξη τσαντών και χαρτοφυλάκων, όμως τα “τούνελ” στο πάτωμα των Piaggio και Citycom, εμποδίζουν την μεταφορά ογκωδών αντικειμένων, ενώ το People και το , Geopolis έχουν επίπεδο πάτωμα, υποστηρίζοντας καλύτερα το φόρτωμα.  

Στο δρόμο

Το Citycom χαρακτηρίζεται και αυτό ως ολοκληρωμένο σύνολο, με εξέχων χαρακτηριστικό τον κινητήρα του, που είναι πολύ ισχυρός και προσδίδει στο scooter πολύ καλές επιδόσεις και ικανότητα για διατήρηση υψηλής μέσης ωριαίας σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και στην εθνική. Το Citycom έχει μεγάλες τουριστικές αρετές, με την standard ψηλή ζελατίνα, την πολύ άνετη σέλα και τους ελαφρώς μεγαλύτερους -συγκριτικά με τα άλλα- χώρους, να κρατάνε ξεκούραστους αναβάτη και συνεπιβάτη ακόμα και σε μεγάλες διαδρομές εκτός πόλης. Το SYM παραμένει ουδέτερο όταν πιεστεί, με την έννοια ότι θα ακολουθήσει πειθήνια τις εντολές του οδηγού χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα αλλά δεν θα σε βάζει στην πρίζα από μόνο του. Το KYMCO είναι το πιο γρήγορο και ζωηρό της παρέας, με τον κινητήρα και την καλά ρυθμισμένη μετάδοση του να μην αφήνουν περιθώριο για αμφισβήτηση στα φανάρια. Το People πετάγεται μπροστά και συνεχίζει έτσι μέχρι και τα 150+ χιλιόμετρα επιταχύνοντας αδιάκοπα. Είναι το scooter  που παρακινεί περισσότερο σε παρεκτροπές τον οδηγό του, με τον πολύ ισχυρό κινητήρα του και το αθλητικό στήσιμο του. Τα περιφερειακά του υποστηρίζουν σε κάθε περίπτωση αυτές τις διαθέσεις, με τα φρένα να κλέβουν τις εντυπώσεις, προσφέροντας εξαιρετική αίσθηση και ισχύ. Η θέση οδήγησης εντείνει ακόμα περισσότερο την sport φιλοσοφία του συγκεκριμένου scooter, χωρίς να αφαιρεί από την άνεση. Το Geopolis παρουσιάζει υψηλά επίπεδα πρακτικότητας και άνεσης. Οι μεγάλοι σε διάμετρο τροχοί, σε συνδυασμό με τις πολύ καλές αναρτήσεις, προσφέρουν μοναδική ποιότητα κύλισης. Αποσβένει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι οι αναρτήσεις του αδυνατούν να ανταποκριθούν σε γρήγορους ρυθμούς. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται σε κάθε περίπτωση θετικά, είτε πρόκειται για αστική χαλαρή μετακίνηση, είτε για γρήγορους ρυθμούς εντός και εκτός πόλης. Ανοίγοντας το γκάζι και επιχειρώντας να κινηθεί κάποιος σβέλτα, το Geopolis είναι σταθερό, υπάκουο και με σίγουρο πάτημα. Μπορεί να προσφέρει διασκέδαση αν του ζητηθεί , ενώ αν τα πράγματα ξεφύγουν, τη κατάσταση μπορούν να σώσουν τα εκπληκτικά φρένα, επιβραδύνοντας το scooter με ασφάλεια. Η λέξη πολιτισμένο, χαρακτηρίζει γενικότερα το Beverly και το πως αυτό συμπεριφέρεται στον δρόμο. Έχει μια λιμουζινάτη  αίσθηση, ο αναβάτης αισθάνεται βασιλιάς και η περιβόητη ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία. Το scooter είναι καλοφτιαγμένο και γενικά υπάρχει μια αύρα πολυτέλειας. Εντός πόλης, το Beverly τα πηγαίνει εξαιρετικά, όντας πολύ ευέλικτο, εύκολο στην οδήγηση και πρακτικό. Μέσα στην πόλη αισθάνεται σαν στο σπίτι του. Ο κινητήρας είναι απόλυτα γραμμικός στην απόδοση του και καταφέρνει να κινήσει το scooter σβέλτα και χωρίς υστερήσεις. Οι όποιος υπερβάσεις προς το γρήγορο οδηγικό φάσμα αντιμετωπίζονται χωρίς κανένα πρόβλημα από πλαίσιο, φρένα και αναρτήσεις, με το Beverly να διατηρεί την συνοχή του κάτω από συνθήκες πίεσης.


Συμπέρασμα

Όλα τα scooter ξεχωρίζουν το καθένα για τους δικούς του λόγους, καθώς το χαρακτηριστικό που λείπει από το ένα το βρίσκεις στο άλλο και ανάποδα. Το Citycom σε τοποθετεί σε μια πολύ χαλαρή διάθεση και θα σε μεταφέρει στο προορισμό σου απροβλημάτιστα, κρατώντας σε ατσαλάκωτο και ξεκούραστο. Το People είναι πιο ζωηρό και στέκεται με ένα πιο μοτοσυκλετιστικό τύπο στο δρόμο. Είναι πιο διασκεδαστικό και έτσι του συγχωρείς το ατόπημα του μικρού αποθηκευτικού χώρου. Ολοκληρωμένο, ποιοτικό και φινετσάτο, το Geopolis αποτελεί μια πολύ καλή πρόταση, αστικού κυρίως χαρακτήρα, χωρίς να αποκλείεται η χρήση σε πιο μακρινές διαδρομές. Το Beverly 300 επιτελεί και με το παραπάνω τον ρόλο της αστικής και περιαστικής μετακίνησης, προσφέροντας ότι μπορεί να ζητήσει ο αναβάτης στις σωστές αναλογίες.





 

  • πάνος

    :-o 4K για κύμκο, συμ, πιάτζιο και πεζό;;; Υπάρχει (γνωστικός) άνθρωπος που θα έδινε ποτέ τόσα χρήματα για αυτά τα προϊόντα;; (και μάλιστα για σκούτερ, αλλά τέλος πάντων)

      4