net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Piaggio Beverly Tourer 300 i.e.

…όπως και να ερμηνεύσει κανείς το «πρώτο» δεν θα πέσει έξω! Πρώτο στη ψηφοφορία που διοργάνωσαν τα Moto Τρίτη και mototriti.gr για την ανάδειξη του scooter της χρονιάς, πρώτο στις πωλήσεις της κατηγορίας του και κατά γενική ομολογία, «και πολύ πρώτο» για scooter!

 
Μερικά μοντέλα το μόνο που χρειάζονται είναι ένα όνομα για να πετύχουν. Και όταν το όνομα αυτό είναι το Beverly, η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη. Η Piaggio, με το πρώτο Beverly 200 που παρουσίασε το 2002, κατάφερε να δημιουργήσει μια νέα τάξη πραγμάτων στα αυτόματα δίκυκλα πόλης. Έφερε πολλές καινοτομίες και οδική συμπεριφορά που θύμιζε μοτοσικλέτα. Από τότε μέχρι σήμερα, αν και κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι, το μοναδικό πράγμα που παρέμεινε σταθερή αξία στην κατηγορία είναι το όνομα Beverly, που καταφέρνει ακόμα να πρωταγωνιστεί.

Το νούμερο πωλήσεων του Beverly 300 Tourer είναι το αδιάψευστο στοιχείο που φανερώνει την εκτίμηση που απολαμβάνει από το αγοραστικό κοινό. Από τις αρχές του έτους μέχρι τον Μάρτιο πωλήθηκαν 594 μονάδες, σχεδόν διπλάσιες από το δεύτερο της κατηγορίας του.

Το Tourer 300 i.e. είναι το πρώτο μέλος της οικογένειας των Beverly που απέκτησε το νέο κινητήρα της Piaggio και το λογότυπο 300 στα πλαστικά του. Και το γεγονός ότι δεν πρόκειται για το απλό Beverly, αλλά για το Tourer που επιλέχθηκε για αυτή την πρωτιά, δείχνει ότι οι Ιταλοί ποντάρουν πολλά στη συγκεκριμένη έκδοση. Το Tourer αποτελεί μια διασταύρωση του απλού Beverly με το Cruiser - σημειωτέον, αμφότερα τα μοντέλα έχουν βρεθεί στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων στα scooter. Με τέτοια γονίδια, λοιπόν, πώς να μη βγει και το ίδιο πρωταθλητής στο διαγωνισμό του πιο δημοφιλούς scooter;

Με μια πρώτη ματιά, η εμφάνιση του Tourer μοιάζει να ακολουθεί τα μοτίβα της κατηγορίας: πολλά πλαστικά, συνηθισμένες γωνίες και αρκετές καμπύλες. Επιπλέον, φέρει και πολλά ρετρό στοιχεία, τα οποία έχει δανειστεί από το Cruiser: χρωμιωμένα μέρη και ένα ολοστρόγγυλο φανάρι να δεσπόζει πάνω στο τιμόνι. Ωστόσο, δεν είναι υπερβολικά ρετρό, όπως το Cruiser, διαθέτοντας ζελατίνα και τιμόνι ντυμένο με πλαστικό. Εκτός από τα στοιχεία των δύο προηγούμενων εκδόσεων, το Tourer διαθέτει και κάποια νέα. Η γρίλια στο μπροστινό μέρος της μάσκας έχει αλλάξει, ενώ και κάποιες άλλες λεπτομέρειες έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτό. Φυσικά, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο νέο κινητήρα Quasar. Τα επιπλέον κυβικά που απέκτησε (η χωρητικότητά του πλέον είναι 278 κ.εκ.) και οι ρυθμίσεις που έγιναν για τη μέγιστη απόδοσή του, δεν επηρέασαν ούτε την ισχύ ούτε τη ροπή του. Αναλυτικότερα, ενώ η μέγιστη ισχύς του Beverly 300 παραμένει στους 22 ίππους, η μέγιστη ροπή του είναι μεγαλύτερη, σε σχέση με του μοντέλου των 250 κ.εκ., και έρχεται και νωρίτερα: 2,3 kgm στις 6.000 σ.α.λ. έναντι των 2,06 kgm στις 6.500 σ.α.λ. του 250. Τα νέα αυτά αποθέματα ροπής έχουν κάνει το Beverly Tourer 300 πιο εκρηκτικό, κάτι που ο αναβάτης του θα εκτιμήσει ιδιαίτερα μέσα στην πόλη. Παρά τις μαζεμένες του διαστάσεις, το Beverly είναι πιο άνετο απ’ όσο φαίνεται. Η θέση οδήγησης διατηρεί όρθιο τον κορμό του αναβάτη και η σέλα διαθέτει μαλακό αφρώδες. Οι γωνίες σε γόνατα και αγκώνες είναι φυσιολογικές και η δύο επιπέδων σέλα προσφέρει και στήριξη στη μέση.

Ένα από τα μυστικά του Beverly είναι το στήσιμό του και η συμπεριφορά του που προκύπτει από τη συνεργασία πλαισίου και αναρτήσεων. Είναι ανάλαφρο, σταθερό και ικανό να πάρει μεγάλες κλίσεις, χωρίς να αγχώσει ή να τρομάξει τον αναβάτη του. Η μόνη περίπτωση που θα χάσει λίγη από τη σταθερότητά του είναι κοντά στην τελική του ταχύτητα. Επιπλέον, μπορεί να κινηθεί άνετα στην πυκνή κίνηση, χάρη στις μαζεμένες διαστάσεις του και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Το Tourer όμως διαθέτει και υπεραστικό χαρακτήρα, μιας και θα μπορέσει να κινηθεί άνετα με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 135 χλμ./ώρα. Τα μόνα προβλήματα που θα αντιμετωπίσει ο αναβάτης -αν το ύψος του είναι από 1,80 μ. και άνω- είναι το παραπάνω κούνημα και η ελλιπής προστασία από τη ζελατίνα. Η οικογένεια των Beverly γράφει ιστορία τα τελευταία 8 χρόνια στην απαιτητική κατηγορία των μεσαίων scooter. Η Piaggio, δίχως να αλλοιώσει τα χαρακτηριστικά που κατέστησαν το μοντέλο της τόσο δημοφιλές, επεμβαίνει με προσεκτικές κινήσεις, βελτιώνοντας το καλό σε πολύ καλύτερο, κάτι που τις χαρίζει και την ψήφο εμπιστοσύνης, δίχως διάλειμμα, τόσα χρόνια.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ