Ακόμα ένα μοντέλο που ανήκει σε μια πολύ μικρή οικογένεια μοτοσικλετών. Πρόκειται για μοντέλα sport τουρισμού υπερ-υψηλών επιδόσεων που πάντρεψαν τις επιδόσεις και την δύναμη των supersport τετρακύλινδρων με την ευρωπαϊκή φιλοσοφία περί "τουριστικών". Απόλυτη δύναμη και κορυφαία συμπεριφορά -απαράμιλλη σταθερότητα στις ψηλές ταχύτητες- από μια μοτοσικλέτα "στημένη" τόσο καλά ώστε οι διαστάσεις και το βάρος της στον δρόμο να εξαφανίζονται. Καθαρόαιμη sport ψυχή, με απίστευτες ταξιδιωτικές ικανότητες. Εκμηδενίζει τις αποστάσεις έχοντας και την δύναμη και την οδική συμπεριφορά για να το κάνει, μπορεί όμως και να διατηρεί τον αναβάτη του "αξιόμαχο" για πολλές ώρες στην σέλα. Αν το ζητούμενο είναι, για παράδειγμα τα "ταξίδια/αστραπή" στην Ευρώπη, το Hayabusa είναι μονόδρομος. Φυσικά όλα τα παραπάνω θα ήταν… οδοντόκρεμες, αν δεν είχε το μοναδικό αυτό design που του χαρίζει την καλύτερη αεροδυναμική και την μικρότερη οπισθέλκουσα, αλλά και το όνομα, που παραπέμπει στο γεράκι Hayabusa, τον δικό μας… Πετρίτη, που ξεπερνά άνετα τα 300χλμ/ώρα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας 4Τ, 4Κ, 2ΕΕΚ,
4Β/Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 1340
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 195/9500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 15,5/7200
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 220
Διαστάσεις (Μ x Π) (χλστ.) 2190Χ735
Φρένα (εμπρός/πίσω) 2Δ310 / Δ260
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
Τελική (χλμ./ώρα) >300
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 6,5