ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Daelim Aroma 125 | Turbho Bellissimo 125 | Gemini Eivissa 150 |
---|---|---|---|
Τύπος | 4Τ, 1Κ, Α/Ψ, 2β | 4Τ, 1Κ, Α/Ψ, 16β | 4Τ, 1Κ, Α/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
124,6 | 124,6 | 149,6 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α | Δ/Α | 57,4 Χ 57,8 |
Συμπίεση (:1) | Δ/Α | Δ/Α | 9,2 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
9,5/7.500 | Δ/Α | 8,6/7.500 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
Δ/Α | Δ/Α | 1,1/6.000 |
Τροφοδοσία | Καρμπυρατέρ | Καρμπυρατέρ | Καρμπιρατέρ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
5,9 | Δ/Α | 6 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
3,3 | 2,9 | 3,7 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
110 | 95 | 90 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |||
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό | Ατσάλινο σωληνωτό |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό πιρούνι | Τηλεσκοπικό πιρούνι | Τηλεσκοπικό πιρούνι 31χιλ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α | Δ/Α | Δ/Α |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Αμορτισέρ, ΠΕ | Αμορτισέρ | Δύο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α | Δ/Α | Δ/Α |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 2Ε | Δ, 2Ε | Δ/185, 2Ε |
Φρένα Π (χλστ.) |
Ταμπούρο | Ταμπούρο | Ταμπούρο |
Τροχοί - Ελαστικά | |||
Ελαστικό Ε | 110/70-12 | 110/70-12 | 120/70-12 |
Ελαστικό Π | 3,5-10 | 120/70-12 | 120/70-12 |
Διαστάσεις / Βάρος | |||
Μήκος (χλστ.) | 1.790 | 1.925 | 1.900 |
Πλάτος (χλστ.) | 670 | 675 | 680 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.280 | 1.335 | 1.320 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
740 | Δ/Α | 680 |
Βάρος(κιλά) | 105 | 95 | 102 |
Αυξάνει ο τουρισμός τα τροχαία;
Scooter 125 που αγοράζεις με λιγότερα από 2.500 ευρώ
Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc
Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με βενζινοκινητήρα «γεννήτρια»
Επιστροφή στα Supersport παραγωγής για την KTM με το 990 RC R
Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
Ιδανικό σενάριο: Ηλεκτρικά με μεγαλύτερη αυτονομία ή γρήγορη φόρτιση;
Super Soco E-Max Liberera VS2: 45άρι ηλεκτρικό scooter για διανομείς
Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
Αδιάβροχο σακάκι Anorak Road Long
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr