Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc
Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc
Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc
Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc
Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc
Το supersport Kove 450 RR

Το supersport Kove 450 RR

  • Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc
  • Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc
  • Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc
  • Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc
  • Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc
  • Το supersport Kove 450 RR

Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc

Στα 443cc με απόδοση 71 ίππων
Αλουμινένιο πλαίσιο και αναρτήσεις Kayaba
Στα μόλις 160 κιλά το βάρος του γεμάτο
Με ABS, Traction Control και Quickshifter

Στα 443cc με απόδοση 71 ίππων

Η Kove 450 R έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στο Πεκίνο κάπου στα μέσα του μήνα, αλλά οι πρώτες του φωτογραφίες έκαναν ήδη την εμφάνισή τους. Η Kove αποτελεί ακόμα μία πολύ νέα εταιρεία, η οποία φαίνεται να διευθύνεται από άτομα που έχουν πάθος με την μοτοσυκλέτα. Θα παρουσιάσει σύντομα μάλιστα το νέο της γυμνό μοντέλο που θα εφοδιάζεται με έναν υδρόψυκτο, τετρακύλινδρο κινητήρα 443cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch και 59×40,5 χλστ διάμετρο και διαδρομή εμβόλων αντίστοιχα. Ο ίδιος κινητήρας τοποθετείται στο supersport αδερφάκι του, 450 RR, που προηγείται του γυμνού και σε αυτό αποδίδει 71 άλογα στις εντυπωσιακές 13.000 σαλ και 39 Nm ροπής στις 10.500 σαλ, ενώ η σχέση συμπίεσής του είναι υψηλή στο 12,9:1.
 

Αλουμινένιο πλαίσιο και αναρτήσεις Kayaba

To supersport Kove 450 RR έχει θεωρητικά τελική που αγγίζει τα 220 χλμ/ω, μία ταχύτητα που σίγουρα δεν θα φτάνει το γυμνό αδελφάκι του λόγο μεγαλύτερης αντίστασης από τον αέρα. Το πλαίσιό του όμως θα είναι το ίδιο από χυτό αλουμίνιο όπως και το ανεστραμμένο πιρούνι της Kayaba (KYB) εμπρός και το αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω το οποίο είναι ρυθμιζόμενο. Μία εμφανής διαφορά είναι πως τα δύο δισκόφρενα εμπρός δεν τοποθετούνται ακτινικά, αλλά στον άξονα. Παρόλα αυτά υπάρχει δικάναλη μονάδα ABS. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70 εμπρός και 160/70 πίσω και τοποθετούνται σε τροχούς 17 ιντσών.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στα μόλις 160 κιλά το βάρος του γεμάτο

Το μεταξόνιο δεν θα αλλάξει πιθανότατα σε σχέση με το 450 RR και θα παραμείνει στα 1.385 χλστ όπως επίσης θα μείνει ίδιο και χαμηλό ύψος της σέλας κάτω από τα 800 χλστ. Με το ρεζερβουάρ 14 λίτρων γεμάτο το Supersport ζυγίζει 165 κιλά ενώ λέγεται πως η νέα γυμνή έκδοση θα ζυγίζει μόλις 160 κιλά. Από αλουμίνιο είναι και το ψαλίδι εκτός από το πλαίσιο, κάτι που βοηθάει την διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.
 

Με ABS, Traction Control και Quickshifter

Συνάμα με το ABS με το οποίο εξοπλίζονται πλέον όλες οι μοτοσυκλέτες, διαθέτει Traction Control και quickshifter, στα ανεβάσματα όμως μόνο, όπως επίσης και μία έγχρωμη TFT οθόνη. Τα φωτιστικά σώματά του είναι Full LED. Η τιμή του Kove 450 R στην Ασία θα είναι πιθανότατα γύρω στα 30.000 yuan τα οποία αντιστοιχούν σε 3.900 ευρώ περίπου, ενώ το supersport 450 RR πωλείται στα 35.800 yuan. Είναι πολύ πιθανό να έρθει στην Ευρώπη, δεν γνωρίζουμε όμως εάν αυτό θα συμβεί, καθώς θα κριθεί από ειδικούς που θα εξετάσουν εάν η ζήτηση μίας τέτοιας μοτοσυκλέτας είναι αρκετή. Εάν μάλιστα έρθει σε μία περιορισμένη για την Α2 κατηγορία έκδοση, θα αποτελεί μία πολύ καλή σπορ επιλογή για πρώτη μοτοσυκλέτα, αφού θα είναι διαχειρίσιμη όντας ελαφριά και θα έχει και περισσότερο γκάζι ξεκλειδωμένη.