Οι λόγοι για τους οποίους ταξιδέψαμε μέχρι την άλλη άκρη του κόσμου, ήταν τα δυο δικύλινδρα μοντέλα της βαυαρικής εταιρίας, η F800 που διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την S (από το Sport) και την ST (από το Sport Touring) και η R1200S. Αν χρησιμοποιούσαμε δύο μόνο λέξεις για να εκφράσουμε τη μοναδικότητα του F800, αυτές θα ήταν «εντελώς καινούργιο», από την αρχή μέχρι και το τέλος του. Διαθέτει όμως τις κατάλληλες λεπτομέρειες και χαρακτηριστικά που το συνδέουν άμεσα και με την υπόλοιπη γκάμα της BMW. Τα ασύμμετρα φωτιστικά σώματα θυμίζουν έντονα R1200GS και K1200S, η τάπα του ρεζερβουάρ και το μονόμπρατσο ψαλίδι με τον ιμάντα παραπέμπουν αμέσως στο Scarver, ενώ η αισθητική, το χρώμα και το φινίρισμα του κινητήρα είναι παρόμοια με τη μονοκύλινδρη σειρά F. Και αν το ακούσεις να δουλεύει, θα νομίσεις πως έχεις μπροστά σου ένα μικρό boxer. Από την άλλη το νέο R της BMW, περικλείει, με λίγα λόγια, μέσα στο φανταστικό περιτύλιγμά του, όλη την τελευταία τεχνολογία που είδαμε να παρελαύνει μπροστά μας, πρώτα στο περίφημο GS και στη συνέχεια και σε όλες τις υπόλοιπες boxer μοτοσικλέτες της BMW, που παρουσιάστηκαν την τελευταία περίοδο, δηλαδή, το νέο 1200άρη κινητήρα, το δικτυακό σύστημα Can-bus, το νέο Paralever με έδραση στο πλαίσιο και όχι στο μοτέρ, το νέο Telelever και βέβαια τη νέα και μοντέρνα αισθητική. Στους ίδιους δρόμους, λοιπόν, και στο ίδιο περιβάλλον, που ήρθαμε σε επαφή με το νέο F800, οδηγήσαμε και το νέο R1200S, τον απόγονο, τη μετεξέλιξη του R1100S. Μόνο που στο πρόγραμμά μας υπήρχε και μια στάση μεγάλης διάρκειας στην πίστα Killarney. Στο τεύχος 8/06 του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί αύριο 18-4 στην αγορά, όλες τις λεπτομέρειες από τα δυο νέα δικύλινδρα της BMW, στην πρώτη τους εμφάνιση στην Νότια Αφρική.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr