Συγκεκριμένα, όλα τα μοντέλα των supersport ZX και των Versys, τα ER6n και ER6f, Τo KLX 250S, τα VN 2000 Fi., VN 1700 Classic Fi και VN 900 Classic Fi, τα enduro KLX 450 και ΚΧΕ 250F, καθώς και τα παπιά ΖΧ-130 Sporty, ZX-130 Trendy και Joy-R 125, διατηρούν τις προ του ΦΠΑ στα 23% τιμές τους.
GT & Touring | |
ZZR 1400 ABS | 13.990 |
ZZR 1400 ABS 2010 | 16.490 |
GTR 1400 ABS 2009 | 15.490 |
GTR 1400 ABS 2010 | 18.490 |
C R U I S E R | |
VN 2000 Fi | 19.500 |
VN 1700 Voyager Fi / K-ACT ABS | 21.900 |
VN 1700 Classic Tourer Fi | 17.300 |
VN 1700 Classic Tourer Fi / K-ACT ABS | 18.400 |
VN 1700 Classic Fi | 14.800 |
VN 1700 Classic Fi / K-ACT ABS | 15.800 |
VN 900 Custom Fi 2010 | 9.890 |
VN 900 Classic Fi | 8.990 |
VN 900 Classic Fi 2010 | 9.790 |
S U P E R SPORT | |
ZX- 10R Ninja | 11.990 |
ZX- 10R Ninja 2010 | 15.390 |
ZX- 6R | 11.290 |
ZX- 6R 2008 (*) | 8.990 |
ZX- 250R | 4.890 |
ZX- 250R | 4.790 |
STREET | |
Z 1000 | 9.490 |
Z 1000 ABS | 10.390 |
Z 1000 | 12.390 |
Z 1000 ABS 2010 | 12.890 |
Z 750 | 7.590 |
Z 750 | 8.290 |
Z 750 ABS | 8.190 |
Z 750 ABS 2010 | 8.790 |
ER 6n | 6.790 |
ER 6n ABS | 7.590 |
ER 6f | 7.290 |
ER 6f ABS | 8.190 |
ER 6n 2008 (*) | 5.690 |
ER 6f 2008 (*) | 5.990 |
ON-OFF | |
KLV 1000 (*) | 9.290 |
VERSYS 650 | 6.890 |
VERSYS 650 | 7.990 |
VERSYS 650 ABS 2010 | 8.490 |
KLR 650 S/M (*) | 5.290 |
KLR 650 (*) | 4.690 |
KLE 500B (*) | 5.290 |
KLX 250S | 4.890 |
KLX 125 R | 3.350 |
D-TRACKER 125 | 3.550 |
E N D U R O | |
KLX 450 HOMOLOGATION | 8.990 |
KXE 250F (*) | 5.900 |
M O P E D | |
ZX-130C SPORTY | 2.195 |
ZX-130B TRENDY | 2.095 |
JOY-R 125 | 1.695
Κορυφαία / Πρόσφατα σχόλια / 0 Σχόλια
Σχολιάστε την είδηση
KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑΜπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης; Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα; «Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται; Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023 Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία Copyright © 2024 - mototriti.gr |