Αισθητική
Οι παρεμβάσεις των σχεδιαστών
της Aprilia έχουν ως αποτέλεσμα
ένα scooter περισσότερο κλασικό
σε εμφάνιση. Η γρίλια διαθέτει και
χρωμιωμένα μέρη που την καθιστούν πιο κλασική σε εμφάνιση,
ενώ και τα γύρω πλαστικά της μάσκας χαρίζουν περισσότερο χώρο
στις καμπύλες που διατρέχουν ολόκληρο το scooter. Πιο κλασικό έγινε
και το τιμόνι που απαρνήθηκε τα ενσωματωμένα φλας, ενώ και οι χρωμιωμένοι καθρέφτες συμπληρώνουν το εικαστικό αποτέλεσμα που
είχαν κατά νου οι Ιταλοί σχεδιαστές.
Στην άλλη άκρη του scooter, στο
τμήμα της ουράς, τα πράγματα είναι
αρκετά διαφορετικά. Τα πλαστικά
και το φωτιστικό σώμα σχεδιάστηκαν από την αρχή. Με τον τρόπο
αυτό, η ουρά είναι ελαφρώς πιο
ανασηκωμένη και επιθετική και το
φωτιστικό σώμα σαφώς πιο αιχμηρό. Αδιάφορο αισθητικά δε σε αφήνει ούτε η επανασχεδιασμένη σέλα,
ωστόσο, ο βασικός της σκοπός εντούτοις έχει να κάνει όχι με την αισθητική, αλλά με την άνεση. Το
υπόλοιπο scooter δε διαφέρει στο
ελάχιστο από τους… κανόνες που
έχει θέσει η σειρά Scarabeo όλα
αυτά τα χρόνια. Η συνολική του
αισθητική διατηρεί τα ρετρό στοιχεία, με τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες όχι μόνο να παραμένουν,
αλλά να ενισχύονται κιόλας.
Άνεση / Χώροι
Και σε αυτόν τον τομέα – της
άνεσης – διαπρέπει η νέα σέλα. Αν
και σχετικά φαρδιά για τα δεδομένα ενός scooter 200 κ.εκ., στενεύει αρκετά στο μπροστινό μέρος,
ώστε να επιτρέψει το απρόσκοπτο
πάτημα στην άσφαλτο και των χαμηλότερου αναστήματος αναβατών. Ωστόσο, το ύψος της ίσως δυσκολέψει κάποιους αναβάτες, καθώς, στα 810 χλστ., το Scarabeo
έχει την ψηλότερη σέλα στην κατηγορία του. Οι ψηλότεροι, πάντως, δε θα εκτιμήσουν μόνο το
ύψος της σέλας, αλλά και τον
άφθονο χώρο που προσφέρει για
τα πόδια το επίπεδο πάτωμα της
ποδιάς. Η προστασία από τον αέρα,
από την άλλη, μπορεί να χαρακτηριστεί ως βασική. Η μικρή ζελατίνα
στο τιμόνι του Scarabeo κάνει καλή
δουλειά στο να προστατεύει το θώρακα του αναβάτη, αλλά και ένα
μέρος του κράνους. Κάποιες ριπές
αέρα θα περάσουν στην κορυφή
του κράνους, η ενόχληση, όμως,
είναι μικρή. Όσον αφορά στους
χώρους του Scarabeo, η Aprilia
φάνηκε σαφώς λιγότερο γενναιόδωρη, καθώς δεν προχώρησε σε
βελτιώσεις που θα μπορούσαν να
αυξήσουν τις μεταφορικές δυνατότητες του scooter. Κάτω από τη
σέλα θα χωρέσει ένα jet κράνος,
ενώ στο ντουλάπι της ποδιάς
μπορούν να φιλοξενηθούν κάποια μικροπράγματα. Ο ειδικός
γάντζος στην ποδιά μπορεί να φιλοξενήσει μια σχετικά μεγάλη τσάντα,
χάρη στο μέγεθος του επίπεδου πατώματος, ενώ η σχάρα στο πίσω μέρος είναι πάντα χρήσιμη.
Αν ψάχνετε χιλιομετροφάγο θα επιλέγατε scooter ή παπί για την πόλη;
SYM Jet14 200: Με νέα σχεδίαση και χώρο για Full face
Δύο στα δύο για τον Martin στο Le Mans
Kit τροχαλίας Polini Hi-Speed για Sym Cruisym 250 / 300
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
Παίζει ρόλο η κατανάλωση στην επιλογή μοτοσυκλέτας;
Ηλεκτρικά που πιάνουν 100 και κάνουν πάνω από 150 χιλιόμετρα με μια φόρτιση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr