Value for money!
Τιμή: 4.895 ευρώ
+: Άνεση, εξοπλισμός, τιμή
-: Βάρος σε επιτόπιους ελιγμούς
To Maxsym είναι ένα GT scooter, ευνοημένο στον τομέα του εξοπλισμού, το οποίο, ωστόσο, δε ζητά πολλά χρήματα για να το αποκτήσεις.
Εξοπλισμός
Όταν μιλάμε για πλούσιο εξοπλισμό, εννοούμε ότι το Maxsym διαθέτει σχεδόν όλα τα απαραίτητα για την ασφαλή και πρακτική καθημερινή μετακίνηση. Χειρόφρενο, αλάρμ, αυτόματο άνοιγμα σέλας, μαγνητική κλειδαριά ασφαλείας, αντικλεπτικός διακόπτης, αμορτισέρ και φωτισμός κάτω από τη σέλα, φώτα led, παροχή ρεύματος, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και πλάτη και σύστημα συνδυασμένης πέδησης, είναι κάποια μόνο από αυτά που διαθέτει.
Χώροι / Άνεση
Η σέλα είναι μαλακή και σχετικά φαρδιά, ενώ υπάρχει και στήριξη για τη μέση του αναβάτη, η οποία ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις. Η θέση του σώματος του αναβάτη μπορεί να είναι όρθια ή προς τα πίσω. Και στις δύο περιπτώσεις, τα πόδια του θα βρουν άφθονο χώρο, με λυγισμένα ή πιο τεντωμένα γόνατα. Ευνοημένος είναι και ο συνεπιβάτης, ο οποίος έχει επίσης στη διάθεσή του μια στήριξη μέσης και δυο μεγάλα μαρσπιέ για να πατήσει.
Οδηγώντας
Παρά τις διαστάσεις του, το Maxsym σπάνια θα δυσκολευτεί μέσα στην πόλη. Είναι αρκετά μαζεμένο, ώστε να περνάει ανάμεσα από ακινητοποιημένα αυτοκίνητα και το μεταξόνιό του δεν είναι τόσο μακρύ, ώστε να εμποδίσει τις γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης. Ωστόσο, το «ρίξιμο» του scooter στη στροφή θα γίνει μάλλον λίγο απότομα, εξαιτίας του σχετικά ψηλού κέντρου βάρους. Ο κινητήρας θα δείξει το καλύτερο πρόσωπό του σχεδόν σε όλο το φάσμα λειτουργίας του – εξαίρεση θα αποτελέσουν οι χαμηλές στροφές, όχι τόσο λόγω έλλειψης ισχύος, αλλά κυρίως λόγω κάποιων κραδασμών που προκαλούνται έως τις 4.000 σ.α.λ.. Η μονοκύλινδρη φύση του μοτέρ, όμως, και το βάρος που αυτό έχει να κινήσει, δικαιολογούν αυτή τη συμπεριφορά. Άλλωστε, οι κραδασμοί δε φτάνουν καν το επίπεδο του «ενοχλητικού».
Έξω από την πόλη, τέλος, το Maxsym θα παραμείνει σταθερό σε ευθείες και στροφές. Και η προστασία του αναβάτη από τον άνεμο είναι πολύ καλή, ανεξαρτήτως ύψους του τελευταίου.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 8, Οδική συμπεριφορά: 8, Κινητήρας-μετάδοση: 7, Φρένα: 8, Ποιότητα Κατασκευής: 7, Άνεση: 8, Κατανάλωση: 7, Τιμή-εξοπλισμός: 10, Σύνολο: 7,88
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 399,3 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 34,5/7.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 3,6/5.500 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 15 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 5,4 |
Βάρος (kg, κενό) | 219 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 155 |
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr