Τo Innova διαθέτει όλα εκείνα τα προσόντα που πρέπει να έχει ένα παπί και τα εμπλουτίζει με δικά του στοιχεία, όπως τα μεγαλύτερα επίπεδα πρακτικότητας, η σύγχρονη αλλά όχι κραυγαλέα εμφάνιση, και η αξιοπιστία. Τα καταφέρνει άριστα, με αυτόν τον τρόπο, στο τρίπτυχο πρακτικότητα – οικονομία – εμφάνιση. Ο κινητήρας του Innova διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, προκειμένου να πληροί τις προδιαγραφές Euro 3 και αποδίδει 9,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι ελαστική και απόλυτα γραμμική, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στην απόδοσή της. Έτσι, θα χρησιμεύσει ως «δάσκαλος» σε κάθε άπειρο αναβάτη και θα βολέψει τον πιο έμπειρο στις μετακινήσεις του στην πόλη. Το κιβώτιο είναι αθόρυβο, μαλακό και οι σχέσεις είναι σχετικά μακριές, ώστε να μη συμπεριφέρεται νευρικά. Την ίδια φιλική προσέγγιση ακολουθεί και ο περιφερειακός εξοπλισμός. Σα σύνολο, τα φρένα είναι ικανά να επιβραδύνουν και να ακινητοποιήσουν το ελαφρύ παπί, χωρίς να κινδυνεύσει ή να τρομάξει ο αναβάτης. Οι αναρτήσεις, από την άλλη, είναι άνετες και πληροφορούν για κάθε ανωμαλία, χωρίς, όμως, να κοπανάνε στους ελληνικούς δρόμους. Η άνεση πάνω στο Innova ενισχύεται και από τη σωστή σέλα και την εργονομική θέση οδήγησης. Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα ένα παπί που θα προσφέρει πολλά στον αναβάτη του. Εκτός από το να παίζει τον αυτονόητο ρόλο του να μεταφέρει τον αναβάτη του από το ένα σημείο στο άλλο, το Innova συγκεντρώνει πάνω του όλα τα θετικά στοιχεία ενός καλού και αξιόπιστου παπιού. Χωράει να περάσει από παντού, διαθέτει μεγάλο κόψιμο τιμονιού, είναι για ψηλούς ή μη αναβάτες, ασφαλές και συμπεριφέρεται, όπως ακριβώς θα περίμενες.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 124,8
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 9,2/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1/3.000
Βάρος (κιλά): 100,4
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 115
Τιμή: 2.195 ευρώ
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr