Τα δύο CBR 250R, λοιπόν, είναι
φτηνότερα και κοστίζουν 4.280 ευρώ η απλή έκδοση και 4.730 αυτή με το C-ABS.
Το CBR250R έχει στο στόχαστρό του, τόσο τους αρχάριους αναβάτες, όσο και τους πιο έμπειρους που ψάχνουν μια οικονομική πρόταση για καθημερινή χρήση. Η εμφάνισή του δανείζεται στοιχεία από το VFR 1200 αλλά και από τα supersport της εταιρείας, τα CBR 600RR και 1000RR. Το μοτέρ του είναι πολιτισμένο σε λειτουργία και διαθέτει ζωηράδα στις χαμηλές και ικανοποιητικότατη δύναμη στις υψηλές στροφές, με το δείκτη του ταχυμέτρου να σκαρφαλώνει πάνω τα 160 χλμ./ ώρα και τις επιδόσεις του να αγγίζουν τους 25,9 ίππους και τα 2,4 kgm ροπής.
Μέσα στη πόλη κινείται ταχύτατα, λόγω της σωστής κατανομής του βάρους και των μαζεμένων διαστάσεών του, ενώ στα «πολλά» είναι υποδειγματικά σταθερό και στις στροφές είναι ευχάριστο και προοδευτικό. Αυτό σημαίνει ότι δεν απαιτεί μεγάλη εμπειρία από πλευράς αναβάτη και μπορεί να αποτελέσει σχολείο για τους λιγότερο έμπειρους, τόσο στον κόσμο της μοτοσικλέτας, όσο και σε αυτόν της sport οδήγησης.
Το μοντέλο με το C-ABS, από την άλλη, παρουσιάζεται ακόμη πιο ολοκληρωμένο από την απλή έκδοση και είναι σίγουρα η μοτοσικλέτα που ταιριάζει καλύτερα στους ελληνικούς δρόμους εξαιτίας της έξτρα ασφάλειας που προσφέρει το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, το οποίο για πρώτη φορά τοποθετείται σε μοτοσικλέτα αυτού του κυβισμού. Η δαγκάνα των δύο εμβόλων του εμπρόσθιου δίσκου έχει αντικατασταθεί από μία τριπίστονη της Nissin που συνδέεται μέσω κυκλώματος με την πίσω δαγκάνα μονού εμβόλου. Η απόσταση στο φρενάρισμα είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση ακόμη πιο μικρή, εξαιτίας, τόσο της συνδυασμένης πέδησης, όσο και της ισχυρότερης εμπρόσθιας δαγκάνας.
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr