Τιμή (ευρώ): 2.295
Προκαταβολή: 0%
Μηνιαία δόση (ευρώ): 98,75 x 24
Το GT 135μπορεί να κινηθεί σε σπορτίφ ρυθμούς και να πιεστεί, παράλληλα, όμως, μπορεί να λειτουργήσει πρακτικά – αυτή είναι, άλλωστε, και η βασική αποστολή του. Η θέση οδήγησης είναι ελαφρώς επιθετική, χωρίς, παράλληλα να κουράζει και η στενή αλλά μεγάλη σε μήκος σέλα, θα φιλοξενήσει δύο άτομα χωρίς πρόβλημα για αποστάσεις μέσα στην πόλη. Η ποιότητα κατασκευής κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα και όλα δείχνουν ποιοτικά φτιαγμένα και ανθεκτικά στο χρόνο, ενώ δε λείπει και ο επώνυμος εξοπλισμός, όπως τα πίσω αμορτισέρ της Kayaba και τα φρένα της Nissin.
Ο κινητήρας του διαθέτει νεύρο από χαμηλά και δείχνει την ισχύ του, με άμεσες εκκινήσεις, αλλά και διάρκεια και υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας τελική ταχύτητα. Αν και δεν είναι από τους πιο ελαστικούς, προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα στην αστική μετακίνηση. Παράλληλα με το άκαμπτο πλαίσιο και τις σχετικά σφιχτές αναρτήσεις, ο κινητήρας χαρίζει σπορτίφ συμπεριφορά στο GT 135 και ως εκ τούτου, το παπί της Modenas θα κινηθεί σβέλτα και χωρίς να λυγίσει υπό την πίεση που έχουν συνηθίσει οι υπόλοιποι εκπρόσωποι της κατηγορίας. Τέλος, η αέρινη αίσθηση που παρουσιάζει κατά την κίνηση μέσα στην πόλη συμπληρώνεται από τη σταθερότητα κοντά στην τελική του και τα πολύ καλά φρένα που το σταματούν χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 135
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 11/7.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,1/5.500
Βάρος (κιλά): 103
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 130
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr