Τιμή (ευρώ): 2.600
Προκαταβολή: 0%
Μηνιαία δόση (ευρώ): 46,62 x 72
Το Crypton-X είναι ικανό να φανερώσει τις sport καταβολές του με μια μόνο ματιά. Ο σχεδιασμός του είναι σίγουρα ο πιο επιθετικός της κατηγορίας, με τις έντονες, αιχμηρές γραμμές να υπερκαλύπτουν κάθε καμπύλη στα πλαστικά. Ο σχεδιασμός, όμως, δεν είναι το μοναδικό sport στοιχείο πάνω του.
H θέση οδήγησης, χωρίς να κουράζει, είναι άκρως επιθετική, με το τιμόνι να βρίσκεται κοντά στον αναβάτη για απόλυτο έλεγχο και τα μαρσπιέ λίγο πιο πίσω και ψηλά απ’ ό,τι έχουμε συνηθίσει. Αυτό είναι αντιληπτό και στο δρόμο, όπου οι ελιγμοί ανάμεσα από τα αυτοκίνητα γίνονται ταχύτατα και με απόλυτη ακρίβεια, χωρίς να κουράζεστε στο ελάχιστο. Γενικά, η συμπεριφορά του Crypton-X βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στις επιλογές της Yamaha όσον αφορά στην ανάρτηση, αφού πίσω υπάρχει ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, όπως ακριβώς και στις μοτοσικλέτες. Και η ποιότητα του ιαπωνικού παπιού κινείται στο ίδιο μήκος κύματος, τόσο στον τομέα της συναρμολόγησης, όσο και στη βαφή. Τέλος, ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 134,4 κ.εκ. και είναι ο ισχυρότερος, αλλά και ο μοναδικός υγρόψυκτος της κατηγορίας.
Στην πόλη, το παπί της Yamaha θα διαβάσει την παραμικρή κίνηση των χεριών και του σώματος και θα ανταποκριθεί άμεσα. Επιπλέον, οι σφιχτές του αναρτήσεις θα επιτρέψουν μεγάλα περιθώρια κλίσης, χωρίς, ωστόσο, να επιτρέψουν στους τροχούς να χάσουν επαφή με το οδόστρωμα, σε περίπτωση κακοτεχνιών.
Περί εκδόσεων…
Το Yamaha Crypton-X διατίθεται επίσης σε δύο special εκδόσεις (2.720 ευρώ η λευκή και 2.800 η μπλε) και σε επαγγελματική, στα 2.650 ευρώ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 134,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 12,6/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,25/6.000
Βάρος (κιλά): 107
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 115
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
ESF E-Ride Cooper & Carrier: Τα γνωρίσαμε από κοντά στην έκθεση (+Βίντεο)
Το 2026 θα έρθει μάλλον το ηλεκτρικό Adventure της Royal Enfield
Ποια συνήθεια των «κουτάκιδων» σε εκνευρίζει;
Τα 4 πιο δύνατά 350άρια Scooter, κάτω από 6.000 ευρώ
Test FSD FS-700: Με βάρος μόλις 1.110 γραμμάρια
Πώς λειτουργούν οι μοτοσυκλέτες που ισορροπούν μόνες τους;
Sym ADX 125: Adventure Scooter με δίπλωμα αυτοκινήτου
H ΚΤΜ ξεκινά συνεργασία με την κατασκευάστρια ηλεκτρικών Zeeho
Suzuki Scooter: Οι μικροί ήρωες των 125κ.εκ
61% άνοδος στην αγορά μοτοσυκλετών τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr