net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Από το δεξί καλάμι ρυθμίζεται η συμπίεση και από το αριστερό η προφόρτιση για το νέο ανεστραμμένο πιρούνι της Showa.

Πλήρεις ρυθμίσεις για το αμορτισέρ ως προς την προφόρτιση, συμπίεση και επαναφορά. Πιο μαλακό και μακρύτερο το ελατήριο.

Αναρτήσεις: Σημαντική αναβάθμιση

Μαζί με τον κινητήρα αυτό είναι και το πεδίο όπου το ZX-6R δέχτηκε και τις πιο σημαντικές αλλαγές. Για το πιρούνι του νέου της SS η Kawasaki επέλεξε τη νέα γενιά SFF-BP της Showa. Το SFF (Separate Function Fork) σημαίνει πως η απόσβεση και η ρύθμισή της γίνονται μόνο από το δεξί καλάμι ενώ η προφόρτιση μόνο από το αριστερό παρόλο που υπάρχουν ελατήρια και στα δύο.

Το BP (Big Piston) αναφέρεται στο μεγαλύτερο πιστόνι που τοποθετεί η Showa μέσα στο καλάμι, το οποίο προσφέρει, σύμφωνα με την εταιρία, βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης σε σχέση με τις μικρότερης διαμέτρου λύσεις που γνωρίζαμε μέχρι πρότινος, ειδικά στο οριακό φρενάρισμα.

Τέλος, το νέο ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 41 χλστ. είναι και 220 γρ. ελαφρύτερο έναντι του προηγούμενου. Αλλαγές έχουμε και στο πίσω μέρος με το μήκος του νέου και μαλακότερου ελατηρίου να έχει αυξηθεί από τα 190 στα 215 χλστ., ενώ μικροαλλαγές έχουμε και στο μοχλικό που έχει αποκτήσει πιο αργά χαρακτηριστικά. Αυτές οι επεμβάσεις έχουν επίσης στόχο να κάνουν τη μοτοσικλέτα πιο φιλική και άνετη στην καθημερινή χρήση χωρίς να χαθεί κάτι από την ικανότητά της στην πίστα.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ