net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Λίγες αλλαγές πραγματοποίησε η Kawasaki στο πλαίσιο έναντι του απερχόμενου μοντέλου με στόχο να κάνει τη μοτοσικλέτα πιο φιλική στην καθημερινή χρήση.

Πλαίσιο: Με μικρές αλλαγές

Η Kawasaki έκρινε πως δεν ήταν απαραίτητη κάποια σημαντική αλλαγή στο πλαίσιο, το υποπλαίσιο και το ψαλίδι του ZX-6R και για αυτό το λόγο προχώρησε μόνο σε μικροεπεμβάσεις στον συγκεκριμένο τομέα ώστε να κάνει το ιαπωνικό SS της πιο ευκολοδήγητο στις χαμηλές ταχύτητες άρα και λιγότερο κουραστικό στην καθημερινή μετακίνηση.

Συγκεκριμένα οι πλάκες του πιρουνιού δένουν πλέον δύο χλστ. χαμηλότερα στα καλάμια σε σχέση με πριν κάτι που δίνει ταχύτερες αντιδράσεις στη μοτοσικλέτα, ενώ για τον ίδιο σκοπό η κάστερ έχει μειωθεί στις 23,5 μοίρες από τις 24.

Τέλος, οι τσιμούχες στο λαιμό του τιμονιού είναι νέας σχεδίασης και χάρη σε αυτή έχουν συμβάλλει στη μείωση των τριβών σε αυτό το σημείο με αποτέλεσμα το τιμόνι να είναι σημαντικά ελαφρύτερο, ειδικά σε ταχύτητες μεταξύ 50-60 χλμ./ώρα. Το βάρος του ZX-6R κρατήθηκε στα 192 και 194 γεμάτα κιλά χωρίς και με ABS αντίστοιχα.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ